luni, 23 octombrie 2017

Poșta Română își reorganizează activitatea pe centre de profit


Oficiul Poștal 1 Bacău

Campania de prezentare a Planului de redresarea a Companiei Naționale Poșta Română (CNPR), inițiată de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale la sfârșitul lunii septembrie a ajuns, duminică, 22 octombrie, și în Bacău. Ministrul băcăuan Lucian Șova, directorul general interimar al Companiei Poșta Română, Elena Petrașcu, și liderul sindicatului s-au întâlnit cu reprezentanți ai angajaților CNPR din nouă județe.

Planul de redresarea a CNPR a fost aprobat prin memorandum de Guvernul României pe 27 septembrie și prevede înființarea de centre regionale de profit. De aceasta se va ocupa un grup de lucru, iar comitetul pentru înființarea cemtrelor va fi format din angajați ai companiei din toată țara. Prin acest plan – a spus ministrul - se urmărește o flexibilizare a activității companiei, un management regional adaptat fiecăreia dintre zonele geografice și care să funcționeze pe criterii de competitivitate și de profitabilitate. Astfel, va exista și un sistem de salarizare și de bonusuri corespunzătoare pentru toți angajații.
Totodată, compania va începe, în perioada imediat următoare, procedura de achiziție a unor materiale absolut necesare pentru îmbunătățirea activității în oficiile poștale. Printre acestea, cititoare de coduri de bare, cântare și mașini de înfoliat.
Conducerea Poștei Române le-a cerut tuturor salariaților să aibă inițiativă și să participe la punerea în aplicare a acestui proiect. Elena Petrașcu a insistat, la toate întâlnirile zonale de până acum, că implicarea angajaților este esențială. „Știu – a spus directorul interimar - că sunt diriginți de oficii poștale care își îndeplinesc atribuțiile, dar acum mă adresez acelor diriginți care stau în birou, când ar trebui să iasă să îndrume clienții atunci când sunt cozi. Vă spun că regulile s-au schimbat, acum este momentul să vă comportați ca adevărați directori, ca adevărați diriginți de oficii poștale”.
Conducerea interimară a companiei a aprobat și introducerea unor noi aplicații informatice care vor permite funcționarilor de la ghișee să scrie mai puțin în registre și din ce în ce mai mult pe calculator. Acestea facilitează munca oficianților și, în același timp, reduc timpul de așteptare pentru clienți. Aplicațiile vor fi funcționale în toate subunitățile poștale informatizate, începând cu 1 noiembrie.
La întâlnirile regionale de până acum Elena Petrașcu a anunțat că la începutul acestei săptămâni vor începe procedurile pentru cumpărarea unor cititoare de cod de bare, precum și a altor echipamente strict necesare în scopul eficientizării întregului proces tehnologic, pentru a reduce timpii de prelucrare și pentru creșterea calității serviciilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu