Oficiul Poștal 1 Bacău |
Campania de
prezentare a Planului de redresarea a Companiei Naționale Poșta Română (CNPR), inițiată de Ministerul
Comunicațiilor și Societății Informaționale la sfârșitul lunii septembrie a
ajuns, duminică, 22 octombrie, și în Bacău. Ministrul băcăuan Lucian Șova,
directorul general interimar al Companiei Poșta Română, Elena Petrașcu, și
liderul sindicatului s-au întâlnit cu reprezentanți ai angajaților CNPR din
nouă județe.
Planul de redresarea a CNPR a fost aprobat prin memorandum de Guvernul
României pe 27 septembrie
și prevede înființarea de centre regionale de profit. De aceasta se va ocupa un
grup de lucru, iar comitetul pentru înființarea cemtrelor va fi format din
angajați ai companiei din toată țara. Prin acest plan – a spus ministrul -
se urmărește o flexibilizare a activității companiei, un management regional
adaptat fiecăreia dintre zonele geografice și care să funcționeze pe criterii
de competitivitate și de profitabilitate. Astfel, va exista și un sistem de
salarizare și de bonusuri corespunzătoare pentru toți angajații.
Totodată, compania va începe, în perioada imediat următoare, procedura de
achiziție a unor materiale absolut necesare pentru îmbunătățirea activității în
oficiile poștale. Printre acestea, cititoare de coduri de bare, cântare și
mașini de înfoliat.
Conducerea Poștei Române le-a cerut tuturor salariaților să aibă inițiativă
și să participe la punerea în aplicare a acestui proiect. Elena Petrașcu a
insistat, la toate întâlnirile zonale de până acum, că implicarea angajaților
este esențială. „Știu – a spus directorul interimar - că sunt diriginți de
oficii poștale care își îndeplinesc atribuțiile, dar acum mă adresez acelor
diriginți care stau în birou, când ar trebui să iasă să îndrume clienții atunci
când sunt cozi. Vă spun că regulile s-au schimbat, acum este momentul să vă
comportați ca adevărați directori, ca adevărați diriginți de oficii poștale”.
Conducerea interimară a companiei a aprobat și introducerea unor noi aplicații
informatice care vor permite funcționarilor de la ghișee să scrie mai puțin în
registre și din ce în ce mai mult pe calculator. Acestea facilitează munca
oficianților și, în același timp, reduc timpul de așteptare pentru clienți.
Aplicațiile vor fi funcționale în toate subunitățile poștale informatizate,
începând cu 1 noiembrie.
La întâlnirile regionale de până acum Elena Petrașcu a anunțat că la
începutul acestei săptămâni vor începe procedurile pentru cumpărarea unor
cititoare de cod de bare, precum și a altor echipamente strict necesare în
scopul eficientizării întregului proces tehnologic, pentru a reduce timpii de
prelucrare și pentru creșterea calității serviciilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu