sâmbătă, 12 martie 2016

Producătorii de Salam de Sibiu s-au întâlnit în Bacău cu ministrul Agriculturii


  • din 10 martie, salamul de Sibiu este un produs recunoscut și protejat în UE

Carmen Gavrilescu, Marketing Manager la Agricola,
președinta APSS, Sorin Minea, Achim Gavrilescu,
Grigore Horoi și Angelica Șmil
Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Achim Irimescu, a vizitat vineri, 11 martie, societatea Agricola Bacău, unde s-a întâlnit cu membrii Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), exact la o zi după ce Salamul de Sibiu a devenit efectiv produs cu Indicație Geografică Protejată (IGP) în Uniunea Europeană (UE). Grupul Agricola este membru al APSS și deține 53% din piața acestui produs. La întâlnirea cu ministrul Agriculturii au venit reprezentanții companiilor Aldis, H&E Reinert și Salsi, care alături de Scandia România și Agricola fac parte din APSS.

Vizita ministrului Achim Irimescu a început la Ferma 2 a Grupului Agricola, unde a văzut condițiile în care se cresc puii de carne. „După ce am văzut Puiul fericit de la Bacău – a spus ministrul -, mi-am amintit că atunci câd lucram la Bruxelles n-am cumpărat niciodată pui de calitate sub 7-8 euro kilogramul, dar prețurile ajung acolo și la 12 – 14 euro. Nu știu la ce preț vinde Agricola puiul, dar eu mi-aș dori ca în România consumatorul să înțeleagă să mănânce de calitate. Pentru aceasta trebuie să-l educăm. Cred că datoria instituțiilor statului este să aibă grijă ca cine produce corect, produse autentice, să poată să vândă aceste produse ca atare. Altfel ne batem joc de producătorii serioși”.

Citește mai multe în secțiunea INDUSTRIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu