Compania E.ON Energie România pune la dispoziţia
clienţilor săi, din luna noiembrie, numere de telefon de tipul TelVerde,
apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare.
Pentru informaţii
specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări,
valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii
pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri,
între orele 8.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366
şi 0235 305 555,
apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.
Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul
call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau
energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre
încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a
facturii sau adrese utile.
TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la
dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro),
fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu