duminică, 27 februarie 2011

Romexpo aduce expoziţiile mai aproape de clienţi

Romexpo găzduieşte 62 de tîrguri în acest an (Foto: Petru DONE)
• societatea a început în Bacău seria prezentărilor pe care le va face în zece judeţe

Romexpo Bucureşti, în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie Bacău au deschis, la sfârşitul săptămânii trecute, seria acţiunilor de prezentare, pentru mediul de afaceri din zece judeţe a principalelor coordonate ale programului expoziţional din acest an organizat în complexul din Capitală. Prezentarea a început cu invitaţia adresată firmele din domeniul industriei uşoare de a participa la ITP Expo - Târgul internaţional de textile şi pielărie, care va avea loc în două ediţii: 31 martie - 3 aprilie şi 27 - 30 octombrie, la Bucureşti. La întâlnirea cu oamenii de afaceri din Bacău, cu reprezentanţi ai administraţiilor unor localităţi din judeţ şi cu ziariştii au venit Doru Simovici, directorul general al Romexpo şi preşedintele Camerei de Comerţ din Bacău, Cătălin Trifu, directorul comercial al Romexpo, Alin Stoica, manager de proiect, şi Miruna Vicol, preprezentant PR, dar şi prefectul Constantin Scripăţ.

"Ne-am întâlnit, la Bacău - a spus Doru Simovici - pentru a oficializa relaţia dintre Romexpo şi Camera de Comerţ Bacău. Camera de Comerţ este reprezentantul natural al Romexpo în judeţ, pentru că şi Romexpo este prelungirea Camerei în realizarea misiunii de promovare a economiei naţionale şi locale. Cum? Prin organizarea de expoziţii şi târguri, de evenimente de promovare a intereselor membrilor Camerei de Comerţ. Ne dorim să antrenăm, în această relaţie, şi autoritatea locală, în sensul de a sprijini agenţii economici, dar şi de a o conştientiza în atitudinea pe care trebuie să o aibă faţă de mediul economic". În replică, prefectul judeţului s-a pronunţat pentru o relaţie deschisă cu Camera de Comerţ, de la participarea acesteia în Comisia de dialog social, până la înformările reciproce între Instituţia Prefectului şi Cameră. "O parte dintre acţiunile noastre - a spus Constantin Scripăţ - trebuie să fie comune, cum sunt vizitele pe care ni le fac reprezentanţi ai unor ambasade din România, şi altele".
ITP Expo se adresează, în primul rând, producătorilor români, care sunt invitaţi să-şi prezinte brandurile proprii şi colecţiile şi care vor avea posibilitatea să întâlnească acolo comercianţi români şi străini. Conceptul târgului se axează pe trei componente: contractare, manifestări conexe şi expoziţie cu vânzare. Firmele care doresc să participe la acest eveniment se pot înscrie până pe 15 martie, iar documentaţia de participare poate fi descărcată de pe site-ul www.itp-expo.ro.
Romexpo, principalul organizator de târguri şi expoziţii din România, îşi propune organizarea, în 2011, a unui număr de 62 de târguri şi expoziţii. Domeniile abordate sunt agricultura, industria alimentară, construcţiile, industria uşoară, sănătatea, medicina alternativă, consultanţa pentru IMM-uri, utilităţile publice, dezvoltarea regională a Dunării şi Deltei, turismul etc., în concordanţă cu Planul Naţional de Dezvoltare a Mediului de Afaceri 2007 - 2013 şi Strategia Naţională de Export. "Politica tarifară a Romexpo - au spus, la Bacău, reprezentanţii societăţii - este una flexibilă, adaptată condiţiilor actuale de piaţă, iar firmele participante au posibilitatea să plătească tarife mai reduse decât cele practicate în anii trecuţi, în funcţie de zona în care este amplasat standul în expoziţie.
Romexpo este o societate cu capital privat, având ca acţionar majoritar Camera de Comerţ şi Industrie a României. Societatea este membră a Asociaţiei Mondiale a Industriei de Târguri şi Expoziţiilor (UFI), a Alianţei Târgurilor din Europa Centrală (CEFA) şi a Asociaţiei Internaţionale de Auditare a Statisticilor Expoziţiilor (CENTREX).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu