Clienții băcăuani ai BCR au avut, în
ultimele zile, surpriza să constate că la bancomatele acestei instituții
bancare sunt probleme de funcționare a aparatelor, dar unii dintre ei au descoperit
și că din conturile de card le lipsesc anumite sume. Ne-am adresat, marți
dimineața (13 februarie), conducerii Sucursalei BCR „9 Mai” și prin acest
intermediu echipei de Comunicare a băncii, care în mod operativ ne-au explicat
motivele pentru care clienții au avut neplăceri.
„În
cursul lunii ianuarie 2018 – ne-a informat echipa de Comunicare a BCR -, în mai
multe orașe din zona Moldovei au fost identificate ATM-uri (bancomate) unde au
fost montate dispozitive de copiere a benzii magnetice (denumite skimmer). BCR
a luat toate măsurile în vederea blocării cardurilor afectate, a anunțat clienții
și a întreprins toate măsurile legale pe care le are la dispoziție în vederea
identificării și prinderii suspecților. Clienții prejudiciați vor fi despăgubiți
în cel mai scurt timp, pe măsură ce depun sesizări la bancă”.
BCR reamintește,
cu această ocazie, cum să se folosească fără riscuri un card bancar:
·
Protejați cu mâna introducerea codului PIN când
efectuați tranzacții la ATM sau POS;
·
Nu răspundeți niciodată mesajelor primite via
SMS / e-mail prin care vi se solicită date personale (numărul de card, data
expirării cardului, codul PIN);
·
Nu scrieți niciodată codul PIN pe spatele
cardului;
·
Nu introduceți codul PIN pe site-uri de internet
și nu-l divulgați telefonic;
·
Anunțați imediat furtul sau pierderea cardului
la unul din numerele de telefon +40213111001 sau +40213110216 valabile 24 de
ore din 24;
Activați serviciul SMS alert oferit
de banca emitentă a cardului – prin care sunteți înștiințat de fiecare tranzacție
efectuată cu cardul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu