marți, 9 iunie 2015

„Birou digital” în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Bacău



E.ON pune la dispoziţia clienților, în perimetrul Centrului de Relaţii Clienţi din Bacău, un sistem de informare de tip self-service, uşor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice. Sistemul funcţionează asemenea unui birou digital”, prin intermediul căruia clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de un agent specializat.

Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi.
E.ON MyOffice, care a fost implementat gradual în reţeaua de Centre de Relaţii Clienţi a companiei, vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. Prin E.ON Myline, clienţii au acces la informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale.
Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu