E.ON pune la dispoziţia clienților, în
perimetrul Centrului de Relaţii Clienţi din Bacău, un sistem de informare de
tip self-service, uşor de utilizat,
sub numele E.ON MyOffice. Sistemul funcţionează asemenea unui „birou digital”, prin intermediul căruia clienţii interesaţi
pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică,
economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de un
agent specializat.
Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii E.ON pot obţine informaţii
privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem,
deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot
vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi.
E.ON MyOffice, care a fost implementat gradual în reţeaua
de Centre de Relaţii Clienţi a companiei, vine să completeze serviciile oferite
de platforma online E.ON Myline. Prin E.ON Myline, clienţii au acces la
informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau
electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum,
perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau
electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale
sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în
care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice
ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale.
Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte
funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării
facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi
posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără
perceperea unui comision.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu