vineri, 19 iunie 2020

Marius Cașiș s-a retras din PER


  • „Nu mă reprezintă penalii!” – spune fostul președinte al filialei județene a partidului
Marius Cașiș
Președintele filialei Bacău a Partidului Ecologist Român (PER), Marius Cașiș) și-a anunțat retragerea din această formațiune politică. Anunțul a fost făcut public la miezul nopții dintre zilele de joi și vineri (18/19 iunie) pe pagina de Facebook „Politica noastră”, a unui grup din care fac parte mulți dintre cei mai cunoscuți băcăuani în viața publică.

„Stimați colegi și simpatizanți ai Partidului Ecologist Roman – scrie Marius Cașiș -, în calitate de președinte al Filialei județene Bacău, îmi anunț oficial retragerea din partid. Întrucât viziunea mea ca promotor al agriculturii ecologice nu coincide cu ceea ce am sperat a fi viziunea unei formațiuni politice care să promoveze dezvoltarea durabilă, preferabil este să renunț la ceea ce nu mă reprezintă. Eu voi susține întotdeauna cu adevărat rolul ecologiei pentru ca noi, copiii noștri și generațiile viitoare să avem un stil de viață sănătos, să implementez o dezvoltare durabilă, căutând mereu soluții optime pentru a proteja mediul și biodiversitatea prin desfășurarea proiectelor personale”.
Plecarea din partid a lui Marius Cașiș survine imediat ce a fost anunțată intrarea în această formațiune politică a băcăuanului Gabriel Berca, numit chiar pe funcția de vicepreședinte. Marius Cașiș nu îl nominalizează pe Gabriel Berca atunci când explică motivul retragerii sale, însă nouă ne-a transmis, lapidar, dar în exclusivitate: „Răspunsul meu pentru noii veniți: Nu mă reprezintă PENALII!”. Berca a fost parlamentar, ministru și prefect de Bacău, dar a fost și condamnat la doi ani de închisoare cu executare pentru trafic de influență și eliberat după numai un an.
Marius Cașiș a intrat în PER și a preluat funcția de președinte al filialei județene Bacău în noiembrie anul trecut. El este și vicepreședinte al Asociației Române pentru Agricultura Durabilă. „Vreau – spunea, în noiembrie, Marius Cașiș - să refac funcțională filiala PER Bacău”.
PER are o istorie de 30 de ani, iar la conducerea sa au fost și politicieni băcăuani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu