Radu Georgescu
Soluția „Document Automation” creată de Zipper România,
concepută să accelereze procesul de validare a datelor și de acordare a
garanțiilor, eliminând erorile umane, a fost implementată cu succes la Fondul Naţional de Garantare a
Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM), garantul unor programe precum „Prima Casă” sau
„Start-Up Nation”.
„Zipper România a venit în întâmpinarea nevoilor de
automatizare a proceselor recurente de validare a datelor provenite de la
bănci, a unora dintre programele garantate de FNGCIMM. Soluția «Document Automation» a diminuat timpul de răspuns pentru
dosarele de credit primite de la bănci, de la 30 de zile la 24 de ore” - spune Anton Voicu, Communication & Lead Performance
Zipper România.
Compania propune o soluție informatică matură, menită să
îmbunătățească fluxul actual de înregistrare, validare și prelucrare a datelor
din dosarele de credit sau de finanțare pentru programe precum „Prima Casă” sau
„Start-Up Nation”.
Necesitatea de digitizare și automatizare a fluxurilor interne
de lucru din cadrul proceselor operaționale dedicate programului „Prima Casă”,
derulat prin intermediul a 15 bănci finanțatoare provine din dorința de a
standardiza modul de lucru și de a îmbunătăți procesul de acordare a
garanțiilor.
Soluția de colectare si
validare automată a metadatelor
utilizează tehnologia OCR (Optical Character Recognition) și facilitează transferul
automat al datelor
primite de la partenerii bancari in sistemul informatic al instituției,
diminuând astfel rata de eroare, dată de intervenția manuală a operatorilor în colectarea
datelor necesare analizării
solicitărilor de garantare, dar și timpul necesar soluționării cererilor de
finanțare.
„Practic, soluția «Document Automation» extrage și validează
corectitudinea datelor/metadatelor introduse de bancă din dosarul de credit și
eficientizează comunicarea cu banca parteneră în vederea soluționării
neconcordanțelor din dosare. Astfel, asigură livrarea în procent de 100% de
dosare complete și corecte către Fondul de Garantare în vederea aprobării
acestora. În plus, soluția preia variațiile zilnice de documente și creează un
raport de analiză la nivel de dosar, proiect, bancă și la nivel de eroare”,
precizează dl Anton Voicu.
Ca urmare a procesului de
automatizare, personalul FNGCIMM primește erorile în maxim 24 de ore,
tratează neconcordanțele cu instituția bancară pentru a le soluționa, reducând
astfel timpul de decizie asupra procesului de aprobare. Sunt setate peste 50 de
reguli de business care ajută la extragerea și verificarea corectitudinii
datelor din cadrul dosarului, reguli setate la nivel de dosar, document și
metadate.
Parte
dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două
centre de procesare in România şi Moldova, Zipper acoperă nevoile companiilor
de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de prelucrare a
datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o
companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de
prelucrare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu