joi, 8 noiembrie 2018

În primele nouă luni afacerile Agricola au crescut cu 10%


Președintele Grigore Horoi mizează în continuare pe calitate
și pe diferențierea producției
Cifra de afaceri a Grupului de firme Agricola Bacău a crescut, în primele nouă luni ale anului 2018, cu 10,28% față de perioada similară a anului trecut. S-a ajuns, astfel, la vânzări de 554,882 de milioane de lei.

Agricola Internațional, cea mai importantă companie a Grupului, în care sunt integrate lanțul de producție al cărnii de pasăre și operatorul logistic, a ajuns la o cifră de afaceri de 346,859 mil. lei, în creștere cu 15,55% față de anul trecut. „Cifra de afaceri obținută – spune președintele Grupului Agricola, Grigore Horoi - este rezultatul unei creșteri cantitative a vânzărilor de carne de pasăre cu 4,62% față de 2017, dar în special este rezultatul creșterii cantitative a vânzărilor Agricola de produse diferențiatoare, cu valoare adăugată mare. Și mă refer aici la Puiul Fericit și la Puiul Fermierului, la Puiul Familist, la Gama Ușor de Gătit și chiar la produsul nou lansat, Cocoșel de Pădure primul pui tip coquelet proaspăt românesc. Strategia noastră este de a crește lent în continuare vânzările de pui”.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primele nouă luni cu 8% și a ajuns la 98,728 mil. lei, în condițiile în care vânzările la categoria salamuri crud-uscate au o creștere de 9% în valoare, respectiv 7,32% în volum. În același timp, grupa salamurilor fiert-afumate înregistrează o creștere a volumelor de 7,24%, respectiv o creștere valorică similară. „Menținem tendinţa de creștere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piață, iar Salamul de Sibiu Agricola își consolidează poziția de lider detașat în segment- precizează Grigore Horoi.   

Categoria semipreparate și produse de tip ready-meal, obținute la fabrica Europrod, a avut o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, de 23,9% (40,142 mil. lei), în contextul în care exporturile companiei în țările UE au crescut cu 23% .

La ouăle proaspete, obținute la Avicola Lumina - Constanța, s-au înregistrat în primul semestru al anului o creștere de 23,5% a vânzărilor volumice (59,876 mil. ouă) și o creștere valorică de 27%, care au condus la o cifră de afaceri de 39,535 mil. lei.

„Agricola a continuat și în acest an strategia de focusare pe afacerile din core-business - ul companiilor Grupului și, chiar dacă a făcut exit din două afaceri (servicii pentru agricultură și retail de proximitate), realizează creșteri importante pe categoriile de bază, astfel încât, la nouă luni din 2018 raportează o creștere de peste 10% a afacerilor grupului nostru.”
Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu