Președintele Grigore Horoi mizează în continuare pe calitate și pe diferențierea producției |
Cifra de afaceri a Grupului de firme Agricola
Bacău a crescut, în primele nouă luni
ale anului 2018, cu 10,28% față de perioada similară a anului trecut. S-a
ajuns, astfel, la vânzări de 554,882 de milioane de lei.
Agricola
Internațional, cea mai importantă companie a Grupului, în care sunt integrate
lanțul de producție al cărnii de pasăre și operatorul logistic, a ajuns la o
cifră de afaceri de 346,859 mil. lei, în creștere cu 15,55% față de anul
trecut. „Cifra de afaceri obținută –
spune președintele Grupului Agricola, Grigore Horoi -
este rezultatul unei creșteri
cantitative a vânzărilor de carne de pasăre cu 4,62% față de 2017, dar în
special este rezultatul creșterii cantitative a vânzărilor Agricola de produse
diferențiatoare, cu valoare adăugată mare. Și mă refer aici la Puiul Fericit și
la Puiul Fermierului, la Puiul Familist, la Gama Ușor de Gătit și chiar la produsul
nou lansat, Cocoșel de Pădure primul pui tip coquelet proaspăt românesc.
Strategia noastră este de a crește lent în continuare vânzările de pui”.
Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în
primele nouă luni cu 8% și a ajuns la 98,728 mil. lei, în condițiile în
care vânzările la categoria salamuri crud-uscate au o creștere de 9%
în valoare, respectiv 7,32% în volum. În același timp, grupa salamurilor fiert-afumate înregistrează o
creștere a volumelor de 7,24%, respectiv o creștere valorică similară. „Menținem
tendinţa de creștere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de
piață, iar Salamul de Sibiu Agricola își consolidează poziția de lider detașat
în segment” - precizează Grigore Horoi.
Categoria semipreparate și produse de tip ready-meal, obținute la
fabrica Europrod, a avut o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, de 23,9%
(40,142 mil. lei), în contextul în care exporturile companiei în țările UE au
crescut cu 23% .
La
ouăle proaspete, obținute la Avicola Lumina - Constanța, s-au înregistrat în
primul semestru al anului o creștere de 23,5% a vânzărilor volumice (59,876
mil. ouă) și o creștere valorică de 27%, care au condus la o cifră de afaceri
de 39,535 mil. lei.
„Agricola a
continuat și în acest an strategia de focusare pe afacerile din core-business -
ul companiilor Grupului și, chiar dacă a făcut exit din două afaceri (servicii
pentru agricultură și retail de proximitate), realizează creșteri importante pe
categoriile de bază, astfel încât, la nouă luni din 2018 raportează o creștere
de peste 10% a afacerilor grupului nostru.”
Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu