Grupul de firme Agricola din Bacău bugetează, anual, câte opt milioane de
euro pentru investiții în producție – a declarat președintele companiei,
Grigore Horoi, la Conferința „Branduri românești” organizată la Iași de Ziarul
Financiar. La același eveniment, Grigore Horoi a precizat că numai pentru activitățile
de promovare este locat un milion de euro, în condițiile în care strategia urmată
de Grup este de diferențiere pe piața produselor de carne și a ouălor.
Anul trecut, Agricola Internațional – conform cifrelor afișate de
Ministerul Finanțelor Publice - a avut o cifră de afaceri netă de 401,3 milioane
de lei, în creștere cu 3,6% față de anul 2016. Profitul net a crescut, însă de
la 6,65 de milioane la 20,65 de milioane de lei. Rezultatele au fost obținute
cu 1.876 de salariați (număr mediu).
Petru DONE, jurnalist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România - petrudone@yahoo.fr
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu