sâmbătă, 6 august 2016

Ionuț Iftimoaie se retrage din activitatea de sportiv



  • sâmbătă, în Comănești, are loc gala K1 Superkombat 
  • vineri, la Hotelul Perla din Slănic Moldova, a avut loc proba cântarului pentru sportivii participanți la gală


Cunoscutul luptător K1 Ionuț Iftimoaie se retrage din activitatea sportivă, motiv pentru care sâmbătă, 6 august, în Comănești – orașul în care s-a născut și în care locuiește Ionuț – va avea loc Gala K1 Superkombat, care va cuprinde nu mai puțin de 14 meciuri și va fi pus în joc și titlul mondial SK 95 kg.

Vineri, 5 august, la Hotelul Perla, din stațiunea Slănic Moldova, a avut loc „Proba cântarului oficial” pentru sportivii înscriși la Gală. Manifestarea a fost deschisă de Eduard Irimia, președintele Superkombat. „Este o onoare pentru noi să fim în fața unui eveniment care acum aproape 14 ani nu estimam să ajungă la acest nivel. De Ionuț Iftimoaie am auzit în 2004, care se afla atunci în Italia, un caracter deosebit, care a știut să-și proiecteze cariera, pentru că știa ce vrea. A ajuns, astfel, cel mai apreciat român în sportul K1. Povestea lui este una motivațională, care inspiră mulți oameni, dar meciul lui de retragere nu va fi doar unul de închidere a unei cariere, ci unul al începutului unei cariere noi.”
Rând pe rând, pe la cântarul oficial au trecut sportivii care sâmbătă, în perimetrul Galion din Comănești, cu ocazia manifestărilor „Zilele orașului 2016”, vor urca în ring și vor lupta la Gala K1 Superkombat sportivi din mai multe țări.
Jorge Loren și Ionuț Iftimoaie, la Proba cântarului
Meciul cel mai așteptat al Galei va fi însă cel dintre Ionuț Iftimoaie și Jorge Loren, campion mondial din Spania. „Tot ceea ce sunt eu în acest moment – a declarat Ionuț, vineri, la evenimentul Proba cântarului oficial -, tot ceea ce am datorez acestui minunat sport. Este atât de plăcut pentru un sportiv care activează în străinătate să poată să aibă plăcerera, chiar marele noroc, binecuvântarea să lupte în fața publicului de acasă. Eu am marele noroc să am o familie minunată și o carieră frumoasă, dar și marea posibilitate să fac ultimul meci. Toate se întâmplă la timpul lor, iar pentru mine acum se întâmplă ceea ce îmi doream de mult. Nu puteam să-mi închei cariera decât acasă, în România, alături de publicul meu minunat. România este casa mea, dar Valea Trotușului și orașul Comănești au oameni minunați care, zi de zi, îmi oferă foarte multă căldură.”
La evenimentul de la Hotelul Perla au fost prezenți, între alții, și primarul orașului Comănești, Viorel Miron, și primarul municipiului Onești, Nicolae Gnatiuc.
În vârstă de 37 de ani, Iftimoaie, care de-a lungul carierei a luptat cu Aleksandr Ustinov, Ray Sefo și Freddy Kemayo, revine în ring pentru un meci special, cel pentru titlul mondial și totodată ultimul. Adversarul său, în vârstă de 32 de ani, Jorge Loren, este campionul turneului piramidal Superkombat din 2014, iar de anul trecut a devenit și campion mondial la categoria super cruiser. În carieră, spaniolul a adunat 80 de victorii și doar 17 înfrângeri.
La evenimentul de pe dealul Galionului sunt așteptați 30.000 de oameni. Accesul va fi gratuit, cu excepția zonei din jurul ringului.
Gala Superkombat va putea fi urmărită în direct pe sport.ro, pe Fight Box HD și pe Eurosport în 95 de țări.
Voi reveni cu impresii de la acest eveniment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu