joi, 3 martie 2016

Afaceri croite pe șablon de brand



Deschiderea unei afaceri, lansarea unui produs sau a unui serviciu aduc cu sine, mai devreme sau mai târziu, și ideea de brand. Cine dintre investitorii serioși și onești nu visează la brandul care l-ar putea reprezenta pentru totdeauna? Noțiunea ne-a chinuit atât de mult mințile în ultimii 26 de ani, încât am ajuns să facem și din trăsături de personalitate veritabile „branduri”, iar pe unii îi determină să se creadă ei înșiși un fel de branduri numai pentru că există.
Obsesia brandului – cuvânt din engleza veche, dar la origine indo-european, care înseamnă „a fi fierbinte” – rămâne însă un impuls firesc. Pentru că a-ți dori un brand înseamnă a face un lucru serios, de marcă, ceva care să se impună în conștiința tuturor sau a câtor mai mulți. Pentru că brandul este un blazon, ceva mai mult decât marca, iar cele mai durabile semnificații ale lui sunt valorile pe care le invocă, alături de cultură și personalitate.


Citește mai multe în secțiunea AFACERI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu