Deschiderea
unei afaceri, lansarea unui produs sau a unui serviciu aduc cu sine, mai
devreme sau mai târziu, și ideea de brand. Cine dintre investitorii serioși și
onești nu visează la brandul care l-ar putea reprezenta pentru totdeauna? Noțiunea
ne-a chinuit atât de mult mințile în ultimii 26 de ani, încât am ajuns să facem
și din trăsături de personalitate veritabile „branduri”, iar pe unii îi
determină să se creadă ei înșiși un fel de branduri numai pentru că există.
Obsesia
brandului – cuvânt din engleza veche, dar la origine indo-european, care înseamnă
„a fi fierbinte” – rămâne însă un impuls firesc. Pentru că a-ți dori un brand înseamnă
a face un lucru serios, de marcă, ceva care să se impună în conștiința tuturor
sau a câtor mai mulți. Pentru că brandul este un blazon, ceva mai mult decât
marca, iar cele mai durabile semnificații ale lui sunt valorile pe care le
invocă, alături de cultură și personalitate.
Citește mai multe în secțiunea AFACERI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu