Compania Dedeman, din Bacău,
este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa regională de bricolaj, în
Europa Centrală și de Est (CEE), cu o cotă de piață de 1,9%, conform unui
studiu realizat de agenția de cercetare de piață poloneză PMR. Această piață
este estimată la 26 de miliarde de euro. În acest top, Dedeman este precedată
de multinaționalele Leroy Merlin (Franța), Kingfisher (Anglia) și OBI
(Germania). Compania din Bacău nu are, însă, prezență internațională și deține
doar 42 de magazine în România, față de OBI cu 143 în cinci țări din regiunea europeană
analizată, dar domină competiția internă, unde OBI a rezistat numai câțiva ani.
Și Dedeman are, însă, planuri anunțate de extindere peste graniță, în Republica
Moldova întâi, dar tot în plan este să ajungă la 50 de magazine în rețeua
actuală.
Citește mai multe în secțiunea COMERȚ
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu