![]() |
Cadru din filmul promoțional Mese de poveste - Semipreparate |
Campania
„Mese de poveste” lansată de Grupul Agricola Bacău în primăvara acestui an a întrunit
cele mai multe voturi ale juriului de la Gala Premiilor Piața – secțiunea Cea
mai eficientă promoție. Gala a avut loc pe 5 noiembrie și a fost o manifestare
care a ajuns la ediția a X-a și la care Agricola a fost Partener Gold.
Campania
integrată de comunicare „Mese de poveste” a costat circa 800.000 de euro și a
fost concepută pentru a fi derulată timp de zece săptămâni la 15 televiziuni cu
produsele Puiul Fericit, Salamul Mozaic și Nuggets și Strips din piept de pui fără
E-uri. De asemenea, Puiul Fericit și Puiul Fermieruluiau intrat într-un concurs
derulat pe Facebook. Compania a lansat și aplicația “Mese de poveste” în
magazinele virtuale Apple și Google, pentru mai multă interacțiune cu
consumatorii săi, fiind primul brand din categorie care accesează acest
teritoriu.
Până
pe 15 noiembrie, principala țintă a campaniei o reprezintă produsele ready-meal
Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri.
În campanie, Agricola reia poveștile
despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei, reiterând că
mesele sunt întotdeauna de poveste alături de persoanele dragi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu