vineri, 6 noiembrie 2015

„Mesele de poveste” de la Agricola pe podium la Gala Premiilor Piața


Cadru din filmul promoțional Mese de poveste - Semipreparate

Campania „Mese de poveste” lansată de Grupul Agricola Bacău în primăvara acestui an a întrunit cele mai multe voturi ale juriului de la Gala Premiilor Piața – secțiunea Cea mai eficientă promoție. Gala a avut loc pe 5 noiembrie și a fost o manifestare care a ajuns la ediția a X-a și la care Agricola a fost Partener Gold.
Campania integrată de comunicare „Mese de poveste” a costat circa 800.000 de euro și a fost concepută pentru a fi derulată timp de zece săptămâni la 15 televiziuni cu produsele Puiul Fericit, Salamul Mozaic și Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri. De asemenea, Puiul Fericit și Puiul Fermieruluiau intrat într-un concurs derulat pe Facebook. Compania a lansat și aplicația “Mese de poveste” în magazinele virtuale Apple și Google, pentru mai multă interacțiune cu consumatorii săi, fiind primul brand din categorie care accesează acest teritoriu.
Până pe 15 noiembrie, principala țintă a campaniei o reprezintă produsele ready-meal Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri.
În campanie, Agricola reia poveștile despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei, reiterând că mesele sunt întotdeauna de poveste alături de persoanele dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu