Grigore Horoi, reconfirmat în funcţia de preşedinte al Grupului Agricola |
Consiliul de administraţie al societăţii Agricola Internaţional Bacău a fost reinvestit cu toate prerogativele, pentru un nou mandat de patru ani. Evenimentul a avut loc în Adunarea Generală a Acţionarilor companiei. De asemenea, a fost reconfirmat şi boardul excecutiv al companiei: Grigore Horoi - preşedinte director general, Tatiana Cimpoeşu - vicepreşedinte, director al Liniei de Business Carne de Pasăre, respectiv Gheorghe Covrig - director economic. Membri în CA sunt şi Ana Antochi, Gabriela Crăiniceanu şi Dan Ivan (reprezentantul companiei Moksel AG, acţionar la Agricola).
"Perioada ultimilor patru ani - ne-a declarat Grigore Horoi - a fost caracterizată în primul rând de evoluţia a două fenomene de criză, care au avut impact puternic asupra afacerilor din domeniul agroalimentar. E vorba, pe de o parte, de seceta din perioada 2007 - 2008, la care s-a adăugat creşterea manifestată la nivel mondial pentru materii prime din partea economiilor în creştere, ambele conducând la o explozie a preţurilor cerealelor, iar pe de altă parte acesta a amintit de criza financiară mondială care a debutat în 2008 şi care se manifestă la nivelul economiei globale şi în prezent."
În toată această perioadă, Agricola şi-a remodelat business-ul, organizând afacerile firmelor din cadrul Grupului în linii de business care îşi gestionează resursele pe întreaga filieră a unei categorii de produs, de la achiziţii până la vânzare. Volumele de marfă produse şi vândute au crescut, au fost imbunătăţite capacităţile operaţionale şi a fost consolidat în piaţă brandul Agricola. "Cred că suntem pe un drum bun - a opinat Grigore Horoi. Ultimii ani ne-au învăţat că e bine să ne focusăm atenţia distinct, pe fiecare categorie de produs, fiind astfel mai aproape de consumatori şi capabili de reacţii rapide. Vom continua strategia de creştere a volumelor vândute, cu efecte vizibile în reducerea costurilor fixe, eficientizarea capacităţilor de producţie şi creşterea cotei de piaţă pe fiecare categorie: carne de pasăre, mezeluri, semipreparate, ouă. Suntem consecvenţi în alegerea nostră de adopta o strategie de diferenţiere şi nu una de preţ: vom inova în continuare pentru consumatorii noştri şi le vom oferi produse care răspund unor cerinţe specifice ale diferitelor nişe. Rămân adeptul muncii în echipă şi al convingerii că valoarea livrată de o echipă este superioară realizărilor individuale. Tocmai de aceea susţin şi acord o mare atenţie creşterii valorii celei mai importante resurse ale companiei: oamenii."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu