O cină pregătită cu dragoste, chiar de recenta Valentine's Day, un mic dejun condimentat cu imaginaţie, pentru iubita, mama sau prietena pe care o preţuieşti, un platou cu aperitive ornat creativ pentru o masă în familie? - se întreabă, rhetoric, specialiştii în marketing ai Grupului Agricola, din Bacău. Şi tot ei dau răspunsul: "Fiecare dintre aceste momente reprezintă o Declaraţie Culinară, un moment în care ne concentrăm atenţia asupra celor dragi şi încercăm să le reamintim cât de importanţi sunt cu adevărat pentru noi."
Până pe 8 martie, Agricola invită atât liderii de opinie din mediul online, cât şi consumatorii, să facă Declaraţii Culinare celor dragi. Campania, care provoacă românii să înlocuiască gătitul funcţional cu cel emoţional, va fi pusă în aplicare în online de bloggeri importanţi precum Cristian China Birta (chinezu.eu), Alina Crancău (Tvdece.ro) şi Ana Naie (easypeasy.ro). Ei vor găti pentru persoanele apropiate din viaţa lor feluri de mâncare şi vor lansa reţete pe bază de carne de pui, de mezeluri şi de produse ready-meal (mâncare gata preparată) de la Agricola Bacău.
Pentru consumatori, Agricola a pregătit un concurs similar, pe pagina sa de Facebook, Creator de Poftă. "Pentru creatorii de poftă romantici, cu spirit întreprinzător, sau pentru cei care se pregătesc să-i surprindă pe cei dragi cu un gest frumos - spun reprezentanţii companiei -, Agricola va oferi, în perioada concursului, premii delicioase din pui şi semipreparate. Reţetele de pe platforma online creatordepofta.ro vor fi disponibile consumatorilor pentru inspiraţie şi gustări cu imaginaţie!"
Pentru blogeri, premiile puse în joc sunt Premiul I (200 EUR), premiul 2 Tabletă Kindle cu Broşura Agricola Bacău inclusă, Premiul III Colecţia cărţilor de bucate Jamie Oliver, iar pentru consumatorii care intră pe Facebook 5 premii a câte un Pui Fericit şi un Pui AntiStres şi alte 5 premii în caserole cu produse ready meal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu