Produsele tip ready-meal si semipreparatele Sav’Or, fabricate la Europrod (companie din Grupul de firme Agricola Bacau), sint comercializate, din aceasta luna, sub brandul Agricola. Brandul Sav'Or a fost lansat pe piata interna in anul 2006 si se refera la produse destinate in special consumatorilor din mediul urban, cu un stil de viata dinamic si care au putin timp pentru prepararea unei mese.
"Decizia de rebranding este una de marketing si am adoptat-o din mai multe considerente - ne-a declarat presedintele Grupului Agricola, Grigore Horoi. Europrod este lider de piata in aceasta categorie, cu o cota volumica de aproape 19% si consideram ca aceasta performanta poate fi imbunatatita. Utilizarea brandului Agricola aduce mai multa vizibilitate la raft, deoarece noi, spre deosebire de ceilalti jucatori din piata, comercializam cele mai multe categorii de produse: carne de pui, preparate fierte afumate, salamuri crude uscate, produse tip ready-meal si semipreparate, dar si oua pentru consum".
Produsele de tip ready meal Agricola inglobeaza doua game distincte: din carne si vegetale. Acestea sint gata pentru servire, fiind necesara doar incalzirea lor pentru citeva minute, in cuptorul clasic ori la microunde, avantajul fiind evidentiat chiar pe noul ambalaj prin indemnul "Simplu. Doar incalzesti!"
Gama de produse reay-meal din carne, ambalata in cutie cartonata personalizata, cu un fundal portocaliu, include sortimentele: Cordon Bleu, smitel de pui si Nuggets de Pui. Produsele vegetale (pirjoale, snitel, hamburger si nuggets), cu soia si legume proaspete, sint ambalate in cutie cartonata personalizata, cu un fundal verde.
Pe de alta parte, produsele semipreparate din carne sint netratate termic, pentru pregatirea mesei fiind necesara o prajire a acestora in friteusa ori tigaie, timp de 9 - 10 minute, atribut competitiv expus sugestiv tot pe ambalaj: "Usor de gatit!". Semipreparatele sint ambalate tot in cutie personalizata, cu un fundal albastru si includ Cordon Bleu, snitel si Hamburger de pui.
Toate aceste produse destinate consumatorului final sunt calibrate si ambalate la gramaje cuprinse intre 360 g si 750 g. Special pentru HoReCa, produsele Europrod sint calibrate pe portii si ambalate la pungi personalizate de 2,5 kg. Europrod a lansat o noua gama de produse tip ready-meal refrigerate, crocante, datorita acoperirii cu fulgi de porumb, abalate in atmosfera controlata (sitem BDF - tavita speciala infasurata in film cu bariera la oxigen). De asemenea, fabrica va lansa si un sortiment de Shaorma, dedicat consumatorilor casnici, avind in vedere succesul acestui sortiment pe care l-a inregistrat in HoReCa.
Cumulat, pe primele 9 luni ale anului vinzarile de produse ready-meal si semipreparate Agricola au fost mai mari cu 11% in volum fata de primele trei trimestre ale anului 2009 si cu 6% mai mari in valoare (o cifra de afaceri pe 9 luni de 12,667 mil lei). "Cresterea nu neaparat spectaculoasa dar care se mentine constanta in ultimii ani vine pe fondul in care, in 2010, piata acestor produse a scazut in volum si mai ales in valoare. Rezultatele obtinute ne incurajeaza sa investim in continuare in aceasta categorie de produse, avind in vedere ca pe pietele europene produsele de tip ready-meal detin ponderea la raft, in detrimentul carnii transate" - a incheiat presedintele companiei.
Europrod Bacau este lider de piata in categoria produselor tip ready-meal si semipreparate, cu o cota de piata volumica de 19% (chiar 22% in retailul modern).
Petru DONE, jurnalist, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România - petrudone@yahoo.fr
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu