vineri, 8 octombrie 2010

Lansarea Puiului Antistres, premiata cu "Golden Award for Excelense"

Campania promotionala pentru lansarea brandului "Puiul Antistres", sustinuta de grupul Agricola si Agentia Rogalski Grigoriu PR, a obtinut cel mai valoros premiu al celei de a opta editie a competitiei Romanian PR Award, care si-a desemnat laureatii intr-o gala festiva, desfasurata pe 6 octombrie, la Palatul Parlamentului. Agricola este si primul brand de carne de pui care si-a asumat un demers de responsabilitate sociala, prin conceptul BIOSECURIZAT, din 2006, prin care a explicat oamenilor cum se aplica un plan de biosecuritate in alimentatie.


- foto: Cristian Calin, Peter Debreceny si diploma care atesta premiul Agricola

La Categoria "PR pentru marketing" au fost inscrie in competitie cele mai multe campanii de Relatii Publice nationale (21) si au fost facute cele mai multe nominalizari. "Am inscris in competitie aceasta campanie din mai multe motive - ne-a declarat Cristian Calin, Corporate PR Manager al Agricola. A fost prima campanie de PR derulata de Agricola Bacau in 2010, de o creativitate deosebita si prin care am demonstrat ca se poate ajunge la consumator si altfel decit prin campaniile de advertising. Cei peste 11 milioane de vizitatori unici din mediul online, cei 7,5 milioane de cititori, cele 137 de articole si 117 fotografii de presa cu Puiul Antistres si, mai ales, contactul direct al consumatorilor cu produsul prin intermediul concursurilor online sint rezultate fara echivoc."
Peter Debreceny, Charman of Institute for Public Relations (SUA), presedintele juriului Romanian PR Award 2010 crede ca 2010 a fost un an excelent in acest domeniu. "Am avut campanii impresionate - a spus Debreceny. Pentru mine este cel de-al treilea an de jurizare, iar anul acesta a fost unul foarte bun, cu campanii foarte bune, care dovedesc ca «se poate». La fel ca la categoria «Comunicare corporatista», desemnarea cistigatorului a fost foarte grea, iar campania cistigatoare este exemplul sugestiv pentru ceea ce reprezinta relatiile publice. Cistigatorul a demonstrat cu obiective clare, masurabile, ca a lansat un concept foarte bun, care a depasit asteptarile si a folosit toate mediile de comunicare pentru a ajunge la public, prin executii impresionante".
Cea de-a 8-a editie a competitiei s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente in comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie si Romania. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).
Agricola a lansat, in aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat in «tavita minune», unica in Romania, in care se si gateste. In anul 2007, Agricola a lansat prima linie de ambalare in atmosfera controlata (sistem BDF) din Romania, iar anul trecut a lansat, in premiera, un produs inedit pe piata romaneasca de carne de pui, Puiul familist, intr-o formula inovatoare de ambalare. In iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut in ferme de dimensiuni reduse, hranit dupa o reteta cu 80% porumb si scos la aer liber. In primul semestru al anului 2010, Agricola a inregistrat o crestere cantitativa a vinzarilor de carne de pui de 23% fata de perioada similara a anului anterior, o crestere valorica de 13,5% si o cota de piata de aproape 12%, in crestere cu un procent fata de 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu