vineri, 29 octombrie 2010

Agricola a lansat prima platforma online a unui producator de carne din Romania

Grigore Horoi si trofeul Piata 2010
• afacerile Grupului Agricola au crescut cu 23% in primele 9 luni


Pentru a dezvolta noi paliere de comunicare pentru consumatorii sai, Agricola a lansat, in premiera, prima platforma online a unui producator de carne din Romania - www.creatordepofta.ro, unde informarea consumatorilor in ceea ce priveste o alimentatie sanatoasa si gustoasa este completata de inedit: puiul de la Agricola a plecat intr-o calatorie in lume, unde va descoperi arome si retete noi pentru toti cei care iubesc gustul carnii de pasare. Astfel, patru reprezentanti ai online-ului romanesc, Bobby Voicu, Adrian Hadean, Cristian China si Dan Silviu Boerescu vor oferi gurmanzilor retete de pui din intreaga lume.

Grupul de firme Agricola Bacau inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de 23% in primele trei trimestre, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la principalele categorii de produse comercializate (carne de pui, mezeluri, semipreparate, respectiv oua de consum). Defalcat, pe produse, fata de primele noua luni ale anului 2009, vinzarile de carne de pui au crescut cu 20% (cu 32% in volum), cele de salamuri crude uscate si preparate fierte afumate cu 38% ( cu 59% in volum), cele de semipreparate si produse pregatite din carne cu 6% (cu 11% in volum), iar cele de oua de consum cu 16% (dar cu o scadere de 10% in volum). "Pe piata carnii de pasare - spune Grigore Horoi, presedinte companiei -, se inregistreaza, din a doua jumatate a anului, o usoara tendinta de crestere a volumelor fata de anul trecut. ~n timp ce toate categoriile de produse de larg consum au inregistrat anul acesta cresteri de preturi, pretul mediu la carnea de pasare este cu 10% mai mic fata de cel inregistrat in 2009, asta si in contextul in care subventiile din agricultura au fost retrase de la 1 ianuarie 2010. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintele si asteptarile clientilor si consumatorilor sai si a reusit sa creasca la o cota de piata de 14% la carnea de pui (chiar 16% in retailul modern). Desi contextul economic este unul dificil, am crescut cifra de afaceri, am fost inovativi, am lansat produse noi si am comunicat, iar feedback-ul n-a intarziat sa apara. Premiile pe care le-a castigat compania nostra in luna octombrie demonstreaza ca Agricola Bacau este vazuta de reprezentantii comerciantilor drept o companie dinamica si un partener de afaceri puternic".
Asa cum ne-am informat, deja, cititorii, Agricola a obtinut trofeele pentru "Cel mai puternic brand" si "Cea mai eficienta promotie" din categoria Carne si produse din carne la Gala Premiilor Piata 2010, ca urmare a voturilor exprimate de peste 700 de comercianti, precum si mentiunea pentru «Cel mai dinamic comerciant din retailul modern», cu care a fost distinsa reteaua e magazine.
~n ultimul an, Agricola a lansat produse noi in premiera pe piata interna: Puiul familist, Puiul Antistres, Puiul Fericit, produsele feliate (salamuri crude uscate si specialitati fierte afumate din piept de pui) si a relansat Crenvurstii din piept de pui ca urmare a unei cercetari dezvoltate la nivel national.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu