marți, 28 septembrie 2010

Agricola incepe campania promotionala "Crestem doar pui fericiti"

* brandul "Puiul Fericit" a ajuns la 10% din vinzarile de carne refrigerata ale companiei

Grupul Agricola Bacau incepe, miine, 30 septembrie, Campania promotionala "Crestem doar pui fericiti", dezvoltata impreuna cu agentia Tempo Media. Aceasta se va derula in perioada 30 septembrie - 31 octombrie si este sustinuta printr-un spot TV de 30 secunde si, respectiv, 10 secunde. Spotul de imagine a fost filmat intr-un cadru bucolic, special ales, in inima naturii. Acesta reflecta grija si implicarea intregii echipe Agricola Bacau de a oferi consumatorilor produse conform asteptarilor, precum si prospetimea si calitatea Puiului Fericit de la Agricola Bacau. Fermele in care este crescut Puiul Fericit au dimensiuni reduse, sint situate intr-o zona izolata, cu vegetatie bogata, de padure, respecta tiparul adaposturilor traditionale in care puii au o densitate la sol foarte mica si sunt amenajate astfel incit permit iesirea puilor in aer liber. Puiul Fericit este hranit timp de 70 de zile dupa o reteta in care porumbul reprezinta 80%, proces ce asigura o calitate deosebita a carnii, asemenea pasarilor crescute la curte.
"Puiul Fericit", ultima inovatie sub marca Agricola Bacau, lansata pe piata carnii de pasare la inceputul lunii iulie, a atins deja 10% din vinzarile de carne refrigerata ale producatorului. "Puiul hranit ca la curte cu 80% porumb si scos la iarba verde, lansat de noi ca o noutate pentru industria de profil, dar si pentru consumatori, a confirmat deja oportunitatea abordarii acestui segment de nisa - spune presedintele Grupului Agricola, Grigore Horoi. Interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa prezinta un potential semnificativ de crestere in urmatorii ani. Trendul vinzarilor de Pui Fericit, atit sub forma de carcasa, cit si sub forma pieselor transate (Piept dezosat, Pulpe, Aripi sau Carne pentru ciorbita, Ciocanele si Pulpe superioare) este unul crescator de la o luna la alta. Daca intr-o prima faza estimam ca Puiul Fericit va creste vinzarile Agricola Bacau de carcasa de pui cu 5%, la aproape 3 luni de la lansare acesta reprezinta 10% din vinzarile Agricola Bacau de carne refrigerata".
Puiul Fericit de la Agricola Bacau a fost creat special pentru cei care vor sa-si aduca aminte de gustul, savoarea, consistenta si chiar culoarea puiului de altadata, crescut ca la curte, iar feedback-ul primit de la consumatori a confirmat realizarea acestui obiectiv. "Sint bucuros pentru ca eforturile sustinute ale colegilor mei s-au concretizat in lansarea pe piata a unui produs de foarte buna calitate, garantat 100% de Agricola Bacau si recunoscut de consumatori pentru calitatile sale unice. Acest lucru ne incurajeaza, astfel incit am decis sa popularizam la o scara mult mai larga produsul nostru, printr-o campanie ATL" - a precizat Grigore Horoi.
Puiul fericit, sub forma de carcasa si piese transate, este comercializat in retelele Real, Carrefour, Kaufland, Metro, Selgros, Penny Market, Pludi si Cora, precum si in magazinele proprii Agricola Bacau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu