APOLLONS, unul dintre cele mai puternice branduri imobiliare din România, lansat în Bacău, a împlinit 22 de ani. APOLLONS este membru al unor Asociații de profil care respecta Coduri de Practică la cel mai înalt nivel de etică: Comunitatea Profesioniștilor in Imobiliare - C.P.I., Asociația Națională a Evaluatorilor din Romania - ANEVAR și Asociatia Europeană a Profesiilor Imobiliare - C.E.P.I. Unde a ajuns această afacere, cum arată brandul acum, în noul context economic, geo-politic și financiar, ne spune cel care l-a creat, Florin Popovici, Fondator și CEO Apollons GROUP, Trainer & Business Coach la Comunitatea Profesionistilor in Imobiliare -CPI):
„Pentru noi s-au împlinit 21 de ani de imobiliare, cu suișuri și coborâșuri. Lucrurile nu au fost mereu la fel - o provocare pentru mine așa cum s-a întâmplat inclusiv în perioada de pandemie, dar și cu apariția unei noi bule imobiliare în criza economică și geo-politică actuala.
De la Franciza Tradiționala la Franciza Imobiliara Individuală
Am pornit în anul 2001 încrezător în forțele mele. Pe parcurs am dezvoltat agenția imobiliară, apoi am scalat afacerea și am dus-o la nivel național prin „franciza imobiliară personală” (sau individuală, cum am numit-o eu). Și acest concept este adaptat la vremurile de astăzi. M-am documentat, iar cele mai multe informații vin de la americani, și am dedus că afacerea Secolului al XXI-lea este una în stil MLM - Multi Level Marketing (denumire pentru sistemele de vânzări directe care constă în vânzarea de bunuri sau servicii printr-o rețea de vânzători independenți, deși coordonată în aceeași rețea comercială. Există un inițiator al unei astfel de scheme, care își face propria echipă.). Vremea francizelor tradiționale a trecut!
La început, acest concept a mers cu încasări de 80% agentul și 20% francizorul, dar în 2019 eu l-am schimbat odată cu participarea noastră la Târgul Național Imobiliar, iar comisionul este acum integral pentru agent – cel care muncește, prospectează piața, întreține relația cu clientul. Imobiliarele sunt un business care se bazează pe relația interumană. Cei din imobiliare care practică stilul „vânător” deja nu mai au succes. Dar cei cu stilul „grădinar”, cei care cultivă relațiile și se bazează pe recomandări vor avea succes. Ei vor fi agenții imobiliari de succes ai mileniului al III-lea.
Academia Apollons - Școala de Agenți Imobiliari
Ulterior, eu m-am retras din vânzări și m-am dedicat special educației in imobiliare. Am știut mereu că educația va face diferența și în acest domeniu. Doar cei care învață continuu se pot adapta vremurilor care, în „era informațiilor”, se schimbă de la zi la zi.
Prin programul de educație m-am dedicat training-urilor, cursurilor, multe autorizate de Autoritatea Națională de Calificări care sunt recunoscute si acreditate în România. Asociația noastră Centrul de Educație & Coaching APOLLONS-CECA (numită și Academia Apollons) este membră a Asociației Europene a Profesiiilor Imobiliare – C.E.P.I. Astfel, orice cursant va primi diploma prin care se recunoaște că aceste cursuri respectă standardele europene și întrețin sentimentul de apartenență la familia europeană a imobiliarelor.
Acesta este contextul în care ne prinde și pe noi noua criză imobiliară, care se repetă la 15-20 de ani, după cum se vede.
Piața imobiliară se va prăbuși
Datorită contextului economic, geo-politic și financiar la nivel global, acum deja s-a creat o nouă bulă imobiliară. Prețurile au tot crescut, deși din 2014 s-au stabilizat la nivelul prețurilor din 2006, iar acestea ulterior au început să urce. Acum s-a ajuns, la noi, la prețuri de talia celor din țările occidentale, dar în condițiile nivelului de trai de la noi și al unei economii nesustenabile.
Piața imobiliară este în schimbare. Ba, mai mult, chiar se va prăbuși! Toți indicatorii care ne arată schimbarea acestei piețe au devenit vizibili. Iar în România încă nu avem o lege a domeniului imobiliar, deși o cerem de foarte multă vreme. Avem numai promisiuni.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu