joi, 5 martie 2020

PMP Bacău și-a prezentat alți cinci candidați la funcția de primar


Organizația județeană Bacău a Partidului Mișcarea Populară (PMP) a continuat, joi, 5 martie, prezentarea candidaților săi la funcția de primar în viitoarele alegeri locale. De această dată a fost rândul lui Laurențiu Neghină – candidat la Onești, Valeriu Uricaru – la Itești, Cătălin Sachelaru – la Podu Turcului, Lucian Berușcă – la Măgura și Oana Baban – la Oncești. Alături de ei a fost prezent și candidatul PMP pentru municipiul Bacău, Dragoș Ștefan.

„PMP – a spus președintele organizației județene, Ioan Melinte -este un partid stabil, în creștere. Suntem, acum, după precedentele evenimente electorale, undeva la 8% în opțiunile electoratului județean, cu rezultate bune în Bacău și la Slănic Moldova. Pentru viitoarele alegeri avem candidați în 82 de unități administrativ teritoriale și sperăm să scoatem peste 10% la nivel de județ”.

Candidații s-au prezentat singuri

Laurențiu Neghină: „Sunt om de afaceri în zona Onești, dar din când în când fac și politică. Am fost timp de trei ani primar al municipiului Onești, după care circa cinci an m-am retras din viața politică. În urmă cu o lună, însă, am hotărât să revin și am avut discuții cu aproape toate formațiunile politice. M-am oprit la PMP, pentru că aici cred că pot să fac o construcție frumoasă, curată pentru Onești. Am lucrat foarte bine cu membrii acestui partid și în perioada în care am fost primarul municipiului Onești. Cred că pot construi, acolo, o echipă frumoasă, cu care sigur voi câștiga primăria și îmi doresc și o majoritate în Consiliul Local cu membri ai PMP.”
Valeriu Uricaru: „Nu știu dacă muncind pământul te chemi și om de afaceri, dar eu asta fac. Sunt inginer, iubitor al pământului. Cu voia lui Dumnezeu faci producție, obții venituri și achiți datorii. Sunt în PMP de patru ani, iar la viitoarele alegeri sper să obțin un rezultat bun, pentru că la Itești sunt oameni cu prea multă vechime pe funcția de primar și parcă au și un statut mai special.”
Cătălin Sachelaru: „În comuna Podu Turcului sunt consilier local la al patrulea mandat, dar până acum nu am întâlnit un primar ca cel pe care îl avem acum. Parcă Podu Turcului ar fi comuna lui moștenită. Constituția ne dă dreptul să candidăm la funcția de primar și să alegem primarul. Dar actualul nostru edil se pare că nu înțelege aceasta. Dacă era un om mai chibzuit, poate că eu nici nu candidam acum. Dar la noi banul public este cheltuit fără cap, iar primarul se comportă cu cetățenii cu metode sub demnitatea umană. Mulți prieteni m-au sfătuit să stau liniștit, să nu candidez, pentru că aș putea avea probleme, dar tocmai aceasta m-a determinat și mai mult să candidez. Mă bucur să fac echipă cu oameni ca domnii Neghină, Berușcă, pentru că sunt oameni de încredere.”
Lucian Berușcă: „Sunt consilier local în Măgura și am un master în administrație publică. Mulțumesc pentru invitația de a face parte dintr-un partid stabil. E timpul să schimbăm aerul în comuna Măgura. Cred că experiența mea de consilier local, dar și calitatea mea de consultant în proiecte cu finanțare europeană și guvernamentală în circa 30 de primării din județ, m-au învățat cum funcționează acestea și cred că și comuna Măgura poate progresa prin astfel de proiecte. La noi, în 30 de ani doar un buldoexcavator a fost luat cu fonduri europene. E timpul să avem și drumuri asfaltate și rețele de gaz sau de apă. Cunosc bine oamenii din Măgura, le știu dorințele și chiar am propus mai bine de zece inițiative Consiliului Local în acest sens, dar foarte multe nu au fost acceptate. Am și acum câteva proiecte de propus și sunt convins că le voi putea finaliza.”
Oana Baban: „Sunt de profesie farmacistă și sunt născută la Oncești. Un unchi al meu a fost acolo primar tip de patru mandate. Îmi doresc să câștig primăria pentru că actualul primar nu este de la noi din comună, iar în ultimii patru ani nu a făcut nimic pentru ea, pentru comunitate. În Oncești eu am înființat organizația PMP locală. Mi-am format o echipă bună, care mă va ajuta.”

PMP continuă să-și susțină proiectele naționale

Pentru viitoarele alegeri – a dat de înțeles președintele județeni PMP – s-ar putea apela și la unele alianțe cu alte formațiuni politice, dar dacă aceasta s-ar întâmpla va fi numai cu cele din eșichierul de dreapta al politicii românești.
Cu acest prilej, Ioan Melinte a reamintit și cele mai importante proiecte ale PMP la nivel național, între care alegerile primarilor în două tururi de scrutin, proiectul de țară pentru unirea României cu Republica Moldova și reducerea numărului de parlamentari la 300. De asemenea, a fost subliniată activitatea de europarlamentar a președintelui de onoare al partidului, Traian Băsescu, cel care a pus pe masa parlamentului european și în discuția europarlamentarilor problema majorării subvențiilor agricole în România până la nivelul celorlalte țări ale UE și problemele care vizează situația din Republica Moldova.
„PMP – a mai spus Iona Melinte – va vota guvernul Cîțu, pentru că România are acum nevoie de un guvern stabil în fața unor crize precum epidemia de coronavirus sau invazia de migranți dinspre Turcia.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu