„Cafeneaua cu Joburi” - inițiativa privată
marca Agenției de recrutare și consultanță ECIM, în
parteneriat cu OLX, care își propune să eficientizeze procesul prin care o
companie își găsește angajații potriviți, indiferent de domeniul de activitate,
se deschide din nou în Bacău. Evenimentul va avea loc vineri, 14 februarie, la
parterul Hotelului Decebal.
În intervalul orar 10,00 -17,00, în standurile
cafenelei vor lua loc reprezentanți ai 18 companii din Bacău, firme din domenii
diverse: producție, retail, transport intern și internațional, finanțe-bănci,
asigurări, BPO (Business Process Outsourcing - activități externalizate de o companie către un terț), industria aeronautică, domeniul medical, industria
lemnului, industria grea, confecții, HoReCa, agricultură și zootehnie,
construcții, industria petrolieră, IT, industria alimentară, inginerie și
proiectare. Angajatorii sunt de la Aerostar, Lidl,
Salbac, Almaviva, Lugera & Makler (Orange), Metalbac & Farbe, SCC
Services România, Elmet Internațional, Valoris Center, A-E Electronics, Universitatea
„George Bacovia”, NJoy Studio, NN Asigurări de viață, E-Cablaje Bistrița Năsăud,
Fast Despatch Logistics, Cristal, FARMGrup Cumlabor și Hidroizolații REM.
Acest „altfel de
târg cu locuri de muncă”, așa cum îl recomandă chiar organizatorii, la care
socializarea cu angajatorii se face chiar la o cafea, este primul dintr-o serie
de 15 evenimente deja programate în tot atâtea orașe ale țării, în pregătire
fiind alte 10 târguri pentru anul 2020.
Partenerul pe probleme privind locurile de
muncă este OLX, parteneri Telesystem, Adaptive Management, Paradigma Suite și
Mefi CRM, iar parteneri locali Travel Plaza, Pensiunea Vialux, Coffee Point,
Rovision, Cofetăriile Story, Computers Group. Cotidianul „Deșteptarea” este
partener media al evenimentului.
„Firmele aleg să vină la Cafeneaua cu Joburi pentru
că pot să vadă situația reală din piața muncii și să discute cu oamenii, înțelegându-le
nevoile. Investiția și promovarea Brandului de Angajator este o parte
importantă a unui eveniment de recrutare și de aceea companiile participante în
2019 au apreciat instrumentele oferite în campaniile de promovare ale
evenimentelor noastre. Crearea unui context diferit, fără presiune, care să
invite la cunoaștere, este ceea ce apreciază toți participanții.”
Marius Petrea, Event Manager la „Cafeneaua cu Joburi”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu