Primăria Onești |
Municipiul
Onești investește aproape 2,8 milioane de lei în soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative
și reducerea birocrației. Finanțarea vine printr-un proiect depus de
municipalitate în Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA),
aplicat timp de 19 luni de la începutul lui august 2019.
Obiectivul general al proiectului constă
în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității în
Municipiul Onești prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea
birocrației pentru cetățeni. Prin acest proiect vor fi aplicate măsuri din
perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea
arhivelor) și front-office pentru serviciile publice furnizate. Acestea se vor
realiza prin achiziția și implementarea unei platforme integrate (portal web,
arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente,
registratură electronică și management arhivă fizică de documente) care va
furniza digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituției, în scopul
eficientizării procesării documentelor, asigurând accesul online la serviciile
publice gestionate de Municipiul Onești.
„Alături de colegii din administrația publică oneșteană suntem preocupați permanent de îmbunătățirea actului administrativ și a interacțiunii cu cetățenii. De aceea, unul dintre proiectele anului 2019 este «Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației», proiect depus în POCA-Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu