duminică, 17 februarie 2019

Salariații de la Electric Plus au expus din nou pasiune și sensibilitate


Adrian Gârmacea

La sediul companiei Electric Plus, din Bacău, proprietara cunoscutului brand de tâmplărie de PVC Barrier, a fost organizată, la sfârșitul acestei săptămâni, cea de a treia ediție a expoziției „Ziua colecționarului la Barrier”. Manifestarea a debutat acum patru ani, la inițiativa administratorilor firmei, Adrian și Liliana Gârmacea, și adună deja 20 de colecționari dintre salariații firmei, între care și proprietarii ei.

 

În expoziția din holul pavilionului central al companiei au putut fi admirate aparate de fotografiat vechi, reviste, telefoane mobile, monede și păpuși miniaturale, magneți de frigider, icoane și parfumuri. „Manifestarea – ne-a declarat directorul de marketing Alexandru Maxim – a devenit tradițională și adună tot mai mulți colecționari pasionați. Pe unii dintre ei i-am văzut la edițiile anterioare, acum i-am invitat pe noii colecționari”.

Cristina Cernat
La standul aparatelor foto am stat de vorbă cu Cristina Cernat. „Sunt – am aflat - aparate pe care le colecționez împreună cu soțul meu, Paul. Sunt exemplare din anii ‚70, încă funcționale. Soțul meu este pasionat de fotografie încă din adolescență. Avem, până acum, 14 aparate colecționate. Iar pasiunea pentru fotografie o are și fata noastră cea mare”.
Magdalena Ioniță, secretara firmei, ne-a prezentat colecțiile de reviste și colecția de parfumuri. „Am o colecție de reviste ABC, adunate împreună cu sora mea, care este învățătoare, dar și o colecție a revistei «Magazin istoric», adunate în ultimii 16 ani – ne-a spus colecționara. Am și o colecție de magneți de frigider, luați de pe unde am călătorit în lume. Am ales însă exemplarele mai deosebite, mai ales de la mănăstiri și castele. Mai expunem, împreună cu patronul nostru, domnul Adrian Gârmacea, o colecție de parfumuri, între care mascota este o sticlă de parfum foarte mică”.Una dintre cele mai interesante, dar și originale colecții este chiar a lui Adrian Gârmacea, colecția de protexuri din 30 de țări. „Denumirea Protex – ne-a spus colecționarul - este încetățenită din anii în care era singura marcă de pe piață. În România prima dintre aceste mărci a fost una numită „Vulcan”, de prin anii ‚60. Ulterior au dispărut și marca și produsele”.

 

Echipa de la Financiar

Premianții ediției 2019

 

În ultima zi a manifestării au fost acordate și premiile acestei ediții. Astfel, „Cel mai pasionat colecționar” a fost desemnată Magdalena Ioniță. Premiul „Colecție de echipă” a ajuns la Departamentul financiar (Corina Chilianu, Silvia Todeancă, Olimpia Crâșmaru, Carolina Gavriluță, Lidia Iacob și Lizi Mihuț), pentru magneți de frigider și icoane. Iar „Cea mai originală colecție” a fost desemnată cea de aparate foto vechi a soților Cristina și Paul Cernat.


Magdalena Ioniță (a doua din stânga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu