marți, 9 octombrie 2018

Tranzacții dublate pe carduri ING Bank


O parte dintre clienții ING Bank au putut vedea, la sfârșitul săptămânii abia încheiate, tranzacții dublate în extrasul lor de cont. „Cauza – spun chiar oficialii băncii - vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat, însă, în niciun fel alte servicii și sisteme ING”.
Toate situațiile urgente semnalate de clienți au fost rezolvate pe loc.
Incidentul a fost unul de tip operațional, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Tranzacțiile au fost corectate în aceeași zi, iar sumele reglate până la ora 21,00 a zilei.
În urma acestui incident, traficul pe platforma de internet banking ING Home’Bank a crescut și a dus la un acces mai dificil în aplicație.
„Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului și vă asigurăm că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei – au mai spus reprezentanții băncii, care s-au adresat clienților pe pagina de Facebook a instituției. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vrem să știți că suntem la curent cu toate sesizările voastre”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu