O parte dintre clienții ING Bank au
putut vedea, la sfârșitul săptămânii abia încheiate, tranzacții dublate în
extrasul lor de cont. „Cauza – spun chiar oficialii băncii - vine dintr-o
eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate au fost procesate
de două ori. Eroarea nu a afectat, însă, în niciun fel alte servicii și sisteme
ING”.
Toate situațiile urgente semnalate
de clienți au fost rezolvate pe loc.
Incidentul a fost unul de tip operațional,
fără impact asupra altor procesări ale băncii. Tranzacțiile au fost corectate
în aceeași zi, iar sumele reglate până la ora 21,00 a zilei.
În urma acestui incident, traficul
pe platforma de internet banking ING Home’Bank a crescut și a dus la un acces
mai dificil în aplicație.
„Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului și vă
asigurăm că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei – au mai spus
reprezentanții băncii, care s-au adresat clienților pe pagina de Facebook a
instituției. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vrem să știți că
suntem la curent cu toate sesizările voastre”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu