După Cluj-Napoca,
Zalău și Bistița, municipiul Bacău găzduiește, până duminică, 12 august,
inclusiv, primul showroom mobil din România, Barrier TestMobil. Caravana
Barrier TestMobil a ajuns, astfel, acasă, și a fost amplasată în Piața
Tricolorului.
BarrierTestMobil
este un proiect lansat în toamna anului trecut de compania băcăuană Electric
Plus, administratorul brandului de tâmplărie de PVC Barrier. Vizitatorii pot
testa la bordul caravanei eficiența energetică a ferestrelor termoizolante de
ultimă generație. O fac și cu ajutorul tehnologiei Virtual Reality (realitate
virtuală).
Proiectul
Barrier Test Mobil este prima experienţă de Virtual Reality din România, dar și
din Europa, realizată de un producător de tâmplărie termo-izolantă, prezentat
cu ajutorul unui show-room mobil interactiv.
În caravană – am aflat de la Alexandru Andrei, manager de proiect - sunt
prezentate câteva produse cu înalt conținut tehnologic: rulouri cu acționare pe
bază de senzori, doar prin mișcarea mâinii (cu izolație termică și fonică),
geamuri speciale cu protecție interioară la lumină, cu jaluzele între foile de
sticlă sau cu mâner special cu microcip care transmite unei stații-mamă montată
la ieșirea din casă dacă sunt toate ferestrele închise sau care fereastră a
rămas deschisă. „Caravana – a precizat managerul de proiect - oferă o
experiență unică în Bacău. Vizitatorii ei au posibilitatea de a se informa
corect despre tâmplăria PVC și din aluminiu, despre eficiența energetică a
acesteia, dar și despre eficiența ei fonică și despre eficiența antiefracție.
Toate acestea pentru ca oamenii să știe cum să achiziționeze corect astfel de
produse”.
Caravana
este deschisă în Bacău în intervalul orar 10,00 – 19,30. Traseul ei prin țară
are zece opriri în Moldova, Dobrogea și Ardeal.
„Dăm posibilitate
celor care ne călcă pragul să interacționeze cu produsele noastre atât în
manieră virtuală, cât și în mod real. Suntem aici, de fapt, o comunitate,
pentru că în fiecare oraș venim împreună cu partenerii noștri de acolo. Barrier
Test Mobil este un proiect de anvergură pe care îl vom desfășura timp de trei
ani”.
Gabiel
Miron, director de marketing la Electric Plus
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu