joi, 22 februarie 2018

Viceprimarului Constantin Scripăț i-au fost schimbate atribuțiunile de serviciu



  • „E o dispoziție a primarului și eu o respect” – a spus viceprimarul
Frământările din ultimele zile de la nivelul conducerii Unității Administrativ Teritoriale Bacău au dus la schimbarea atribuțiilor încredințate viceprimarului Constantin Scripăț, membru al Partidului Mișcarea Populară. De la coordonarea serviciilor publice, în special, viceprimarul răspunde acum de Compartimentul de protecție civilă al primăriei. „Primarul – n-ea declarat Constantin Scripăț - este în măsură să delege atribuțiunile viceprimarului. Astfel și eu am acum alte atribuțiuni, prin care răspund de alt compartiment al primăriei. Deja am luat legătura cu oamenii de acolo și voi respecta întru totul dispoziția domnului primar”.
Viceprimarul spune, însă, că va continua lucrările pe care deja le-a început în celelalte sectoare de care a răspuns, cum sunt plombările pe străzile orașului și ridicarea unor chioșcuri abandonate. „Voi avea destul de lucru și în noul compartiment, pentru că e vorba de protecția locuitorilor orașului, iar în acest caz sunt destule evenimente – a precizat Constantin Scripăț. Atribuțiile mi-au fost schimbate, nu mai sunt numărul unu atunci când lipsește primarul din localitate, dar aceasta mai puțin contează. N-am cerut explicații la aceste schimbări, e doar o dispoziție a primarului și eu o respect”.
Într-un interviu publicat joi, 22 februarie, de ziarul nostru, viceprimarul Scripăț a declarat „un război administrativ” la adresa celor care nu-și îndeplinesc cum se cuvine sarcinile de serviciu pe care le au în diferitele compartimente ale primăriei, împotriva birocrației și a greutății cu care se răspunde la cererile cetățenilor Bacăului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu