joi, 11 februarie 2016

Global Plast este Partener de casă bună



Companiile cu capital românesc își consolidează pozițiile pe pieţele lor de profil, prin întărirea propriei identităţii vizuale şi de marcă.
Acesta este motivul pentru care grupul Global Plast, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, a decis crearea unei identități vizuale de impact  şi alegerea unei strategii noi privind organizarea portofoliului de produse.
Rebranding-ul Global Plast, «partenerul de casă bună», marchează o etapă în procesul său de maturizare și reflectă cu fidelitate filosofia și maniera de a se raporta la piață și consumator, asumându-și poziția de lider. Noua identitate reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia companiei. Prin noile brand-uri de produs se doreşte o poziționare relevantă în piaţă şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre” - a explicat Dan Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.
Conform informaţiilor din domeniu, piața articolelor de unică folosinţă, menaj şi curăţenie, a soluţiilor de ambalare și a produse din hârtie se ridică la circa 1 miliard de euro.

Citiți mai multe în secțiunea COMERȚ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu