Companiile cu capital românesc își
consolidează pozițiile pe pieţele lor de profil, prin întărirea propriei identităţii
vizuale şi de marcă.
Acesta este motivul pentru care grupul
Global Plast, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul distribuţiei
articolelor pentru gospodărie, a decis crearea unei identități vizuale de
impact şi alegerea unei strategii noi
privind organizarea portofoliului de produse.
„Rebranding-ul Global Plast, «partenerul de
casă bună», marchează
o etapă în procesul său de maturizare și reflectă cu fidelitate filosofia și
maniera de a se raporta la piață și consumator, asumându-și poziția de lider.
Noua identitate reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia companiei. Prin
noile brand-uri de produs se doreşte o poziționare relevantă în piaţă şi în
mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea
autenticităţii şi calităţii produselor noastre” - a explicat Dan
Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.
Conform informaţiilor din domeniu, piața
articolelor de unică folosinţă, menaj şi curăţenie, a soluţiilor de ambalare și
a produse din hârtie se ridică la circa 1 miliard de euro.
Citiți mai multe în secțiunea COMERȚ
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu