![]() |
Paris |
Paris, Frankfurt, Londra, New York,
Tokyo și Dubai sunt orașele către care călătoresc cel mai frecvent clienții Eximtur
Business. Topul destinațiilor în 2015 este similar cu cel din 2014, iar
activitatea de business travel a companiei a înregistrat în primele 5 luni ale
acestui an o creștere a vânzărilor de 11,5% față de perioada similară a anului trecut.
Potrivit
statisticilor interne, cele mai căutate orașe pentru cei care călătoresc în
interes de afaceri în România sunt București, Cluj-Napoca, Sibiu, Iași,
Timișoara și Brașov.
”Unele dintre
cele mai frecventate orașe pentru deplasările în interes de serviciu sunt și în
topul celor mai cerute destinații de city break în rândul clienților noștri.
Constatăm un trend, nu doar la nivel național, cât și la nivel internațional,
în rândul celor care călătoresc în interes de serviciu, şi anume, îmbinarea
utilului cu plăcutul. Statisticile internaționale arată că față de acum cinci
ani, șase din zece călători de business sunt dispuși să își aloce în plus zile
de vacanță aproape fiecărei deplasări în interes de serviciu” - spune Salvadora
Benegui, Business Travel & Events Manager Eximtur Business.
În medie, o
călătorie de afaceri este de două-trei zile în străinătate, respectiv de
una-două zile în România. Pentru destinațiile îndepărtate, durata medie este de
cinci zile. Există și rezervări punctuale, de mai bine de zece zile, în cazul
clienților care gestionează anumite proiecte în străinătate.
În ceea ce
privește preferințele de călătorie, oamenii de afaceri optează pentru hoteluri de
patru și cinci stele, în străinatate,
și trei sau patru stele, în țară. Facilitățile specifice de business travel
puse la dispoziție de către unitățile de cazare, dar și de aeroporturi, vin în
întâmpinarea celor care călătoresc în interes de serviciu, eficientizându-le
deplasările și în același timp oferindu-le oportunități de networking între
două zboruri sau pe durata șederii la hotel. Studiile din industrie au arătat
că unul din cinci oameni au făcut afaceri cu cineva întâlnit în timpul
zborului.
”Atât în
cazul deplasărilor de business travel, cât și al evenimentelor organizate de
către companii, factorii de decizie optează pentru hoteluri care oferă
facilități de business. Mă refer aici la conexiunea rapidă de internet, la
business corner, parcare, la restaurante cu specific divers şi mai ales la săli
de conferințe dotate cu echipamente tehnice performante” - spune Salvadora
Benegui.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu