joi, 7 mai 2015

“Trusted brand 2015” pentru benzinăriile Petrom

Reţeaua de staţii Petrom, operate de grupul OMV Petrom, cel mai mare producător de țiței și gaze din sud-estul Europei, a fost votat cel mai de încredere brand de benzinării din România, pentru al zecelea an consecutiv. Distincţia a fost acordată în urma studiului “Trusted brands 2015”, realizat pe baza voturilor cititorilor revistei Reader’s Digest din România. “Faptul că de zece ani consecutiv, reţeaua de staţii Petrom este pe primul loc în topul preferințelor publicului este un vot de încredere şi o recunoaştere a ataşamentului faţă de acest brand românesc, cu tradiţie. Astfel de studii confirmă că Petrom reuşeşte să satisfacă exigenţele clienţilor, oferind carburanţi de calitate la preţuri avantajoase, dar şi o gamă variată de produse şi servicii în cadrul staţiilor sale” - susține Adrian Nicolaescu,  retail manager al OMV Petrom.
În prezent, reţeaua Petrom este cea mai extinsă din România, numărând 391 de staţii. Activităţile de distribuţie carburanţi ale grupului OMV Petrom se desfăşoară sub două branduri de benzinării: Petrom (391 de staţii în România) şi OMV (153 de staţii în România). Majoritatea au program non-stop şi oferă o gamă variată de produse şi servicii în zona de magazin, pe lângă activitatea de bază de distribuţie de carburanţi.
În ultimii 10 ani, OMV Petrom a investit peste 2,4 miliarde de euro în divizia de Rafinare si Marketing, respectiv pentru modernizarea sistemului de producţie şi distribuţie a carburanţilor pentru a oferi combustibili la standarde europene, dar şi servicii de calitate. O altă prioritate a fost diversificarea gamei de produse şi servicii oferite în staţiile Petrom. În prezent,  oferta include peste 2000 de produse (de la accesorii auto, la bunuri de larg consum), dar şi servicii variate (de la spălătorie auto, achiziţionarea rovignetelor auto, până la serviciul de predare colete Fan Courier).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu