Compania Metro Cash & Carry marchează împlinirea
a 14 ani de la deschiderea magazinului său din Bacău, unul dintre primele care
au fost inaugurate de aceasta la intrarea sa pe piața românească. Un interval
de timp în care Metro a devenit lider în domeniul cash & carry.
„Succesul
nostru – spune directorul general al companiei, Gilles Roudy – este măsurat
prin succcesul clienților noștri. Mai mult decât oriunde în comerț, segmentul
cash &carry este cel al relațiilor profesionale și al încrederii. Noua poziționare
anunțată anul trecut, cu ocazia a cinci decenii de existență la nivel internațional,
indică principala zonă de interes pentru Metro: parteneriatele pe termen lung și
bazate pe încredere cu clienții, partenerii, furnizorii și angajații noștri.
Vrem să fim cel mai bun partener al afacerilor independente, fie că vorbim
despre start up-uri, afaceri în creștere sau bunisness-uri mature, cu o nevoie
de consolidare.”
Metro Cash
& Carry România a lansat, în anul 2008, la nivel național, programe de
consultanță specializată, pentru a sprijini clienții în domeniul ospitalier
HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) și comerțul tradițional. Astfel, a
putut împărtăși din experiența sa antreprenorilor mici din cele două domenii,
pentru a-i ajuta să-și dezvolte afacerile. De asemenea, pentru întreprinzătorii
mici din comerțul tradițional, Metro România a lansat primul program autohton
care le oferă posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a
beneficia de expertiza unui lider internațional în domeniul comerțului cu
ridicata. În aceeași notă, prin conceptul „LaDoiPași” Metro oferă partenerilor
consultanță specializată în domenii cheie precum marketing și promovare,
administrarea afacerii, pregătirea angajaților, alegerea sortimentației și
amenajarea magazinelor, pe toată perioada parteneriatului.
La fel, Metro a fost prima companie care a
dezvoltat o platformă de consultanță integrată pentru întreprinderi mici și
mijlocii din acest domeniu, prin platforma HoReCa Support&Partnership, și asistență
în consolidarea afacerii, prin platforma „De-ale noastre”, care acum a ajuns în
al patrulea an. Tot Metro a fost prima companie din piața de profil care, în
2012, a aplicat o platformă de e-comerce, „METRO Magazin Online”, acum cu
57.000 de clienți și 6.500 de articole.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu