luni, 23 martie 2015

Metro Bacău – 14 ani pe o piață în continuă dezvoltare



Compania Metro Cash & Carry marchează împlinirea a 14 ani de la deschiderea magazinului său din Bacău, unul dintre primele care au fost inaugurate de aceasta la intrarea sa pe piața românească. Un interval de timp în care Metro a devenit lider în domeniul cash & carry.

„Succesul nostru – spune directorul general al companiei, Gilles Roudy – este măsurat prin succcesul clienților noștri. Mai mult decât oriunde în comerț, segmentul cash &carry este cel al relațiilor profesionale și al încrederii. Noua poziționare anunțată anul trecut, cu ocazia a cinci decenii de existență la nivel internațional, indică principala zonă de interes pentru Metro: parteneriatele pe termen lung și bazate pe încredere cu clienții, partenerii, furnizorii și angajații noștri. Vrem să fim cel mai bun partener al afacerilor independente, fie că vorbim despre start up-uri, afaceri în creștere sau bunisness-uri mature, cu o nevoie de consolidare.”
Metro Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, la nivel național, programe de consultanță specializată, pentru a sprijini clienții în domeniul ospitalier HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) și comerțul tradițional. Astfel, a putut împărtăși din experiența sa antreprenorilor mici din cele două domenii, pentru a-i ajuta să-și dezvolte afacerile. De asemenea, pentru întreprinzătorii mici din comerțul tradițional, Metro România a lansat primul program autohton care le oferă posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional în domeniul comerțului cu ridicata. În aceeași notă, prin conceptul „LaDoiPași” Metro oferă partenerilor consultanță specializată în domenii cheie precum marketing și promovare, administrarea afacerii, pregătirea angajaților, alegerea sortimentației și amenajarea magazinelor, pe toată perioada parteneriatului.
La fel, Metro a fost prima companie care a dezvoltat o platformă de consultanță integrată pentru întreprinderi mici și mijlocii din acest domeniu, prin platforma HoReCa Support&Partnership, și asistență în consolidarea afacerii, prin platforma „De-ale noastre”, care acum a ajuns în al patrulea an. Tot Metro a fost prima companie din piața de profil care, în 2012, a aplicat o platformă de e-comerce, „METRO Magazin Online”, acum cu 57.000 de clienți și 6.500 de articole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu