luni, 9 martie 2015

Generali România la un click distanță de clienții săi



Generali România a lansat două aplicații online care facilitează interacțiunea cu clienții și le ușurează acestora atât plata polițelor, cât și recuperarea daunelor mici pentru riscurile asigurate.
În cazul în care un client a optat pentru o asigurare cu prima în valută, poate plăti cu cardul bancar în lei, la cursul băncii la care are deschis contul.
În cazul daunelor, dacă dauna estimată are o valoare mică, până la 500 de lei, clientul își va primi banii direct în cont, doar pe baza formularului de notificare completat online și a trei poze care fac dovada daunei, transmise prin intermediul aceluiași formular.
Conform unei analize realizate pe portofoliul propriu, din totalul dosarelor de daună plătite în 2014 pe segmentul asigurărilor de locuințe, în 36% din cazuri despăgubirea a fost mai mică sau egală cu 500 de lei. Ponderea cea mai mare în categoria dosarelor cu daune mici (a căror valoare intră sub incidența clauzei de autoconstatare), aproape 80%, au avut-o avariile produse la instalațiile de apă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu