Grigore Horoi |
Agricola Internațional,
cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău, continuă să mențină
o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut,
care a ajuns la 269,182 de milioane de lei (față de numai 248,743 de milioane
în 2013). La nivelul întregului Grup, cifra de afaceri a fost de 462.324
de milioane de lei, cu aproape 4% mai mult față de cifra de
afaceri înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut.
„Creșterea vânzărilor de carne de pasăre cu 3.300 de tone
(un plus de 13% în volum) - spune Grigore Horoi, președintele Grupului Agricola - reflectă obiectivele companiei pentru acest an. Totuși,
trimestrul al treilea marchează câteva recorduri interne: am vândut, în perioada
iulie-septembrie, 9.900 de tone de carne de pasăre, iar în luna septembrie 3.525
de tone de carne de pui – un record absolut pentru noi. De asemenea, am atins
pragul de 22% produse din carne dezosate vândute, iar colegii mei își propun ca
în viitorul apropiat să creștem acest procent la 25%, deci să obținem cât mai
multe produse superior valorificate. De asemenea, în august am dat startul la
exportul de produse din carne calibrate (greutate egalizată) în Anglia. Lansăm,
în această perioadă, o nouă gamă de produse din carne proaspătă de pui, dedicată
femeilor care au puțin timp alocat gătitului. Nu în ultimul rând, începând cu
luna august am dublat cantitatea de Pui Fericit vândut (400 tone în trei luni).”
Vânzările cumulate la categoria preparatelor din carne
realizate de compania Salbac, din Grupul Agricola, au crescut, valoric,
în primele 9 luni ale acestui an, cu 11% față de aceeași perioadă din
2013, în condițiile unor cantități totale constante. Diferențiat pe grupe de
produs, în vreme ce vânzările de preparate și mezelurile fiert-afumate se
înscriu în trendul pieței, adică scad în valoare cu 14%, vânzările de salamuri
crud-uscate continuă ascensiunea semnificativă din ultimii ani și înregistrează
o creștere valorică de 18% (plus 19% creștere în volume). „Ocupăm poziția de
lider național la salamurile crud-uscate în rețelele de retail modern din punct
de vedere al cifrei de afaceri, cu 18% cotă de piață, iar în volume cu 13%. De
asemenea, Salamul de Sibiu Agricola a înregistrat la ultima măsurătoare (iunie-
iulie) o cotă de piață valorică de 52,6%, respectiv o cotă în volum de 50,4%
din total segment în România. Parafrazând o relatare, Agricola produce Salam de
Sibiu cât toți ceilalți jucători din piață la un loc. }inem foarte mult la
calitatea acestui produs, a tuturor produselor noastre, iar acest lucru se vede
în fidelitatea consumatorilor, cărora le mulțumim” – a precizat Grigore
Horoi.
La categoria semipreparate și produse de tip
ready-meal, obținute la fabrica Europrod, în primele 9
luni s-a înregistrat o creștere a vânzărilor de 18%, pe fondul creșterii
volumelor comercializate pe piețele externe, preponderent în Danemarca și Franța.
De asemenea, Avicola Lumina Constanța a comercializat, în
primele șase luni ale anului, peste 43 de milioane de ouă pentru consum,
respectiv cu 24% mai multe decât anul trecut, reușind o creștere a prețului
mediu de 14% față de perioada de referință, în contextul în care anul trecut
prețul ouălor pe piața internă s-a situat sub prețul de producție.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu