Facturile de gaze naturale şi electricitate emise de E.ON Energie
România vor ajunge din această lună la clienţii companiei prin
intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post, cea mai
importantă companie privată de pe piața corespondenței adresate.
Parteneriatul dintre E.ON Energie România şi Total Post are la bază
preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor,
urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o
reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi.
Contractul încheiat recent între cele două părţi este valabil pentru 2
ani şi are ca obiect distribuția corespondenței companiei (facturi,
înștiințări, notificări etc.).
Odată cu intrarea în vigoare a noului parteneriat cu Total Post,
facturile E.ON Energie România nu vor mai fi expediate prin intermediul
Poştei Române.
E.ON Energie România emite lunar circa 2 milioane de facturi de gaze
na-turale şi electricitate către clienţii din 20 judeţe din partea de
nord a României.
Plata facturilor poate fi efectuată prin intermediul multiplelor
mijloace/canale de plată: card, numerar, transfer bancar, debit direct,
Internet Banking sau POS, puse la dispoziţia consumatorilor de Payzone,
Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania,
UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu