- targetul companiei de este de 170 de magazine în 2014 u Agricola a început şi remodelarea magazinelor existente, cu investiţii de 15.000 de euro pe fiecare unitate
Noul magazin Agricola |
Grupul
Agricola Bacău deschide, în luna mai, patru noi magazine. Reţeaua proprie de
retail a grupului va ajunge, astfel, la un total de 64 de unităţi. Chiar pe 1
mai se va inaugura un nou magazin Agricola în Botoşani, locat în Complexul
Bucovina, cu o suprafaţă totală de 70 mp. Aproximativ la jumătatea lunii
viitoare, vor fi deschise alte două magazine, unul în Bucureşti, pe Calea Moşilor,
de 120 mp, iar altul în Galaţi, care va dispune de 50 mp amenajaţi în Complexul
Ancona. Pe 31 mai, odată cu inaugurarea Complexului Palace din spatele
Palatului Culturii din Iaşi, va fi deschis un nou magazin Agricola, de 55 mp.
De
la începutul anului, au fost remodelate 17 magazine Agricola, după noul concept
care a fost dezvoltat împreună cu firma Ideasie, din Franţa, şi care valorifică
principalul atribut cu care consumatorii asociază brandul Agricola - prospeţimea.
Noua imagine a fost implementată chiar în acest an la cinci magazine din Bacău,
la cele două din Galaţi, la trei magazine din Iaşi, la magazinele amplasate în
pieţe agroalimentare din Piatra Neamţ, la cele două din Bucureşti (în Floreasca
şi pe Bulevardul Ştefan cel Mare) şi la unul din Botoşani, locat lângă piaţa agroalimentară.
"Aceste 17 magazine remodelate - ne-a informat Irina Comănescu, directorul
reţelei de magazine Agricola - se adaugă celor 19 remodelate anul trecut,
astfel încât rămân de remodelat, până la finalul anului 2012, alte 24 de
magazine preexistente în reţeaua noastră".
Potrivit
strategiei proprii de expansiune, reţeua Agricola va creşte de la 43 de
magazine, la 1 decembrie 2010, la 170 în anul 2014, în condiţiile unui climat
economic stabil. Anul acesta s-a estimat extinderea reţelei până la 80 de unităţi.
Investiţia medie în remodelarea magazinelor existente este estimată la 15.000
de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor.
"Prospeţimea, ca element definitoriu pentru produsele Agricola - susţine
Irina Comănescu - este firească. Pentru că avem ferme proprii, producem carne
proaspătă, de bună calitate, care ajunge rapid în reţeaua de magazine Agricola.
Noua structură a magazinelor noastre face ca identificarea produselor pe
rafturi să fie mai uşoară, iar noua imagine este mai călduroasă. Am atras,
astfel, şi un target mai tânăr în magazine, iar aceasta se vede chiar prin creşterea
cantităţilor de produse ready meal şi semipreparate vîndute".
În primele trei luni ale anului, reţeaua de magazine
Agricola a realizat o cifră de afaceri estimată la 15 milioane de lei, cu 7%
mai mult decât în perioada similară a anului trecut. În 2011, Agricola Internaţional,
principala companie a grupului, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ
336,118 milioane de lei (circa 78,15 milioane de euro), faţă de 279,258 de
milioane de lei în 2010. La nivelul Grupului Agricola, în 2011 cifra totală de afaceri a fost de 508,498 de
milioane de lei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu