joi, 5 aprilie 2012

Agricola deschide patru noi magazine proprii în ţară


  • targetul companiei de este de 170 de magazine în 2014 u Agricola a început şi remodelarea magazinelor existente, cu investiţii de 15.000 de euro pe fiecare unitate

Noul magazin Agricola
Grupul Agricola Bacău deschide, în luna mai, patru noi magazine. Reţeaua proprie de retail a grupului va ajunge, astfel, la un total de 64 de unităţi. Chiar pe 1 mai se va inaugura un nou magazin Agricola în Botoşani, locat în Complexul Bucovina, cu o suprafaţă totală de 70 mp. Aproximativ la jumătatea lunii viitoare, vor fi deschise alte două magazine, unul în Bucureşti, pe Calea Moşilor, de 120 mp, iar altul în Galaţi, care va dispune de 50 mp amenajaţi în Complexul Ancona. Pe 31 mai, odată cu inaugurarea Complexului Palace din spatele Palatului Culturii din Iaşi, va fi deschis un nou magazin Agricola, de 55 mp.
De la începutul anului, au fost remodelate 17 magazine Agricola, după noul concept care a fost dezvoltat împreună cu firma Ideasie, din Franţa, şi care valorifică principalul atribut cu care consumatorii asociază brandul Agricola - prospeţimea. Noua imagine a fost implementată chiar în acest an la cinci magazine din Bacău, la cele două din Galaţi, la trei magazine din Iaşi, la magazinele amplasate în pieţe agroalimentare din Piatra Neamţ, la cele două din Bucureşti (în Floreasca şi pe Bulevardul Ştefan cel Mare) şi la unul din Botoşani, locat lângă piaţa agroalimentară. "Aceste 17 magazine remodelate - ne-a informat Irina Comănescu, directorul reţelei de magazine Agricola - se adaugă celor 19 remodelate anul trecut, astfel încât rămân de remodelat, până la finalul anului 2012, alte 24 de magazine preexistente în reţeaua noastră".
Potrivit strategiei proprii de expansiune, reţeua Agricola va creşte de la 43 de magazine, la 1 decembrie 2010, la 170 în anul 2014, în condiţiile unui climat economic stabil. Anul acesta s-a estimat extinderea reţelei până la 80 de unităţi. Investiţia medie în remodelarea magazinelor existente este estimată la 15.000 de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor. "Prospeţimea, ca element definitoriu pentru produsele Agricola - susţine Irina Comănescu - este firească. Pentru că avem ferme proprii, producem carne proaspătă, de bună calitate, care ajunge rapid în reţeaua de magazine Agricola. Noua structură a magazinelor noastre face ca identificarea produselor pe rafturi să fie mai uşoară, iar noua imagine este mai călduroasă. Am atras, astfel, şi un target mai tânăr în magazine, iar aceasta se vede chiar prin creşterea cantităţilor de produse ready meal şi semipreparate vîndute".
În primele trei luni ale anului, reţeaua de magazine Agricola a realizat o cifră de afaceri estimată la 15 milioane de lei, cu 7% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. În 2011, Agricola Internaţional, principala companie a grupului, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 336,118 milioane de lei (circa 78,15 milioane de euro), faţă de 279,258 de milioane de lei în 2010. La nivelul Grupului Agricola, în 2011 cifra  totală de afaceri a fost de 508,498 de milioane de lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu