Standul Agricola, în 2008, la Alimentaria |
Agricola Bacău este unul dintre cele 40 de branduri românesti care vor promova "romanian taste" (gustul românesc) la una dintre cele mai mari şi prestigioase manifestări expoziţionale internaţionale profesionale, "Alimentaria 2012" - Barcelona, între 26 şi 29 martie. Puiul Familist, Puiul Antistres, Puiul Fericit, Medalionul din Piept de Pui Fericit (produs ready meal nou) şi Salamul de Sibiu Agricola (prezentat în formula clasică sau Ediţia de colecţie a Salamului de Sibiu cu aromă de coniac) vor fi câteva dintre vedetele din standul României. Acestea vor face deliciul celor aproape 4.000 de expozanţi din 75 de ţări ale lumii, precum şi celor peste 140.000 de vizitatori, dintre care aproape 40.000 vizitatori internaţionali interesaţi de business.
Agricola va fi reprezentată la Barcelona de Daniel Bitere - brand manager, de Laura Tăbăcaru - manager de export şi de Liviu Creţu - manager de planificare, obiectivul acestora fiind promovarea gustului românesc şi dezvoltarea operaţiunilor de export de carne, preparate din carne şi semipreparate, precum şi prezentarea brandului Agricola. "Suntem un exportator de tradiţie - ne-a declarat Grigore Horoi, preşedintele companiei. Practic, dintotdeauna am avut agreaje pentru export în ţările Europei. Agricola este în continuare principalul exportator de carne de pasăre din România, avem deja o tradiţie de cîţiva ani în exportul de produse ready-meal şi semipreparate fabricate la Europrod, iar de anul trecut am reluat exportul de preparate din carne şi mezeluri de la Salbac. Tot anul trecut am obţinut şi certificarea BRC pentru exportul de produse pe piaţa Marii Britanii, unde am livrat deja semipreparate. Ţările în care exportăm sunt Germania, Olanda, Franţa, Grecia, Italia şi Spania, unde avem deja parteneri tradiţionali, dar suntem interesaţi de comunităţile de români şi de operatorii de comerţ care servesc aceste comunităţi".
În 2011, exporturile Agricola au reprezentat 21% din producţia totală de carne (faţă de 12% în anii anteriori), în contextul în care vânzările de carne de pasăre au crescut în volum cu 20% faţă de anul 2010. Pentru anul acesta, compania preconizează că exporturile se vor menţine la un procent asemănător, în contextul estimării unei creşteri de 10% a volumului vânzărilor.
"Alimentaria" este amenajată pe 94.622 mp. Succesul ei derivă din ofertele extrem de specializate şi de produsele inovatoare prezentate. Romania va participa la Alimentaria 2012 cu pavilion naţional.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu