vineri, 11 martie 2011

Dedeman a deschis magazinul din Cluj-Napoca

Magazinele Dedeman vînd 45.000 de tipuri de produse
Dedeman Bacău, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital integral românesc, a inaugurat, astazi, 11 martie, la Cluj-Napoca, primul magazin din planul de investiţii pentru anul 2011. Investiţia în noul complex comercial s-a ridicat la aproximativ 16 milioane de euro.
Magazinul are o suprafaţă de vânzare de circa 16.000 mp şi 400 de locuri de parcare şi pune la dispoziţia clienţilor peste 45.000 de produse, servicii adiţionale şi soluţii de finanţare care să îi ajute în construcţia şi amenajarea căminului. Oferta este completată cu servicii adiţionale precum livrarea mărfurilor la domiciliu, soluţii de finanţare, consultanţă gratuită, service în garanţie şi postgaranţie etc.
Dedeman a creat, la Cluj-Napoca, aproximativ 230 de locuri de muncă, pentru angajaţi, consultanţi vânzări, referenţi pentru relaţii cu clienţii, casieri, recepţioneri de marfă, şoferi şi personal administrativ.
"Ne bucurăm să inaugurăm la Cluj primul magazin din acest an, într-un oraş cu un potenţial de piaţă ridicat, unul dintre cele mai atractive din România din punct de vedere al celor ce doresc să investească - a spus preşedintele companiei, Dragoş Pavăl. Am convingerea că produsele şi serviciile noastre vor fi apreciate de clujeni încă de la inaugurare, aşa cum s-a întâmplat peste tot unde am deschis centre comerciale Dedeman. Rezultatele financiare de anul trecut şi semnele evidente de oprire a recesiunii economice ne încurajează să ne păstrăm ritmul de extindere, condiţionaţi fiind doar de obţinerea la timp a autorizaţiilor necesare construcţiei magazinelor."
Deschiderea magazinului din Cluj-Napoca va fi urmată, în luna aprilie, de inaugurarea unui nou centru comercial, iar Dedeman conturează strategia de creştere cu 10% a cifrei de afaceri faţă de anul 2010. Anul trecut, obiectivul de creştere a cifrei de afaceri cu 15% faţă de 2009 a fost realizat odată cu inagurarea a 5 noi magazine. Dedeman vrea să urmeze acest trend ascendent prin dezvoltarea reţelei cu 4 - 5 magazine pe an, pentru a ajunge, până în 2015, la 40 de centre comerciale. Compania din Bacău are 22 de magazine, două centre logistice, un parc auto propriu, dar şi peste 45.000 de produse care acoperă 11 domenii la vânzare, aproximativ 4.300 de angajaţi, 216.000 mp suprafaţă totală de vânzare şi între 6.000 până la 18.000 mp suprafaţa unui magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu