Şniţelul vegetal bate carnea de porc, în Post |
Dieteticienii de la Agricola spun că Postul Paştelui este cel mai lung şi mai aspru, iar dieta trebuie să fie mereu completată cu diferite alimente care să conţină o gamă largă de vitamine şi de minerale, dar şi proteine. Astfel, pentru această perioadă, compania propune consumatorilor o produse pre-gătite vegetale, care trebuie doar încălzite: Hamburgeri, Crochete, Nuggets şi Pârjoale vegetale, iar din acest an şi cele două sortimente refrigerate, ambalate la tăviţă.
Produsele vegetale sunt tratate termic (o scurtă prăjire, de 30 de secunde, pentru fixarea proteinei, după care urmează coacerea într-un cuptor cu aer cald) şi, după caz, congelare prin şoc termic sau refrigerare. Tratamentul termic elimină pentru consumatori procesul de preparare propriu-zis, sortimentele amintite necesitând doar încălzire în cuptorul cu microunde sau cuptorul aragazului pentru a fi consumate.
Produsele tip ready-meal vegetale sunt comercializate de la finalul anului trecut sub marca Agricola şi majoritatea sunt ambalate în cutie cartonată personalizată, cu un fundal verde. "De la începutul postului şi până acum, ponderea produselor vegetale în structura vânzărilor Agricola Bacău s-a dublat, de la 11%, anul trecut, la 21%, ceea ce arată că tot mai mulţi consumatori aleg produsele vegetale Agricola Bacău. Preţul mediu al acestor produse este de nouă lei pe kilogram. Ca atare, ne aşteptăm ca vânzările de produse vegetale Agricola să crească în perioada postului cu 20 - 30% faţă de perioada similară din 2010" - ne-a informat Sorana Ciutacu, directorul de Vânzări de la Europrod, companie din Grupul de firme Agricola Bacău.
Până în acest moment, cele mai vândute produse vegetale din această perioadă sunt Hamburgerii vegetali şi Şniţelul vegetal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu