Oferte la Targul de turism ANAT din 2010 (Foto: Petru DONE) |
De asemenea, turistii romani au primit cu interes campaniile derulate de ANAT, in parteneriat cu celelalte organizatii profesionale de turism". Acestea au fost «miniPreturi de vacanta», pentru capetele de sezon, (care include programele Litoralul pentru toti, Decada balneara, O saptamana la munte); "Zile gratuite de vacanta", pentru sezonul intermediar, si "Supliment la masa" sau "Hai la Bai", pentru virful de sezon. Pe segmentul extern, agentiile de turism au promovat inca din iarna campanii de early booking (inscrieri timpurii) pentru o serie de destinatii turistice.
Cu toate acestea, media sejurului a scazut in 2010, de la 6 - 7 nopti, in anii trecuti, la numai 5 nopti. "Campaniile de educare si constientizare promovate de ANAT au avut efecte asupra comportamentului turistilor, care au preferat rezervarile din timp, asa cum recomanda si ANAT, prin intermediul agentiilor membre. Mentionam si existenta unor rezervari realizate pe ultima suta de metri, care au speculat anumite reduceri conjuncturale" - a mai spus Corina Martin.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu