duminică, 26 decembrie 2010

Ofertele speciale au tinut in viata turismul romanesc

Oferte la Targul de turism ANAT din 2010 (Foto: Petru DONE)
Anul 2010 a fost caracterizat, in turismul romanesc, de oferte speciale, atit in turismul intern, cit si in outgoing (turism extern). "S-a bucurat de un succes remarcabil programul «~nscrieri timpurii», editia de vara, care a reusit sa atraga 50.000 de turisti, cu 40% mai mult decit in prima editie, lansata in 2009 - ne-a informat presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism ANAT, Corina Martin. Editia de iarna a fost o noutate a programului de marketing al ANAT si a fost bine primita de turisti si de hotelierii din statiunile montane.
De asemenea, turistii romani au primit cu interes campaniile derulate de ANAT, in parteneriat cu celelalte organizatii profesionale de turism". Acestea au fost «miniPreturi de vacanta», pentru capetele de sezon, (care include programele Litoralul pentru toti, Decada balneara, O saptamana la munte); "Zile gratuite de vacanta", pentru sezonul intermediar, si "Supliment la masa" sau "Hai la Bai", pentru virful de sezon. Pe segmentul extern, agentiile de turism au promovat inca din iarna campanii de early booking (inscrieri timpurii) pentru o serie de destinatii turistice.
Cu toate acestea, media sejurului a scazut in 2010, de la 6 - 7 nopti, in anii trecuti, la numai 5 nopti. "Campaniile de educare si constientizare promovate de ANAT au avut efecte asupra comportamentului turistilor, care au preferat rezervarile din timp, asa cum recomanda si ANAT, prin intermediul agentiilor membre. Mentionam si existenta unor rezervari realizate pe ultima suta de metri, care au speculat anumite reduceri conjuncturale" - a mai spus Corina Martin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu