Salamurile Salbac Agricola trec "proba" degustarii |
In aceasta vara, Agricola a relansat gama de specialitati feliate pe care le produce in unitatile sale, in urma unei investitii de aproximativ 150.000 de euro si a propus consumatorilor un nou ambalaj de prezentare. Alaturi de produsul vedeta, Salamul de Sibiu Agricola, fabricat la Salbac, lider pe piata interna a acestui produs, cu o cota de piata in volum de 33,5%, in gama salamurilor crude uscate feliate au fost relansate alte trei sortimente distincte: Salamul Ambasador, Salamul Banatean si Salamul Chorizo.
Salbac a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 36,6 milioane de lei, de 2,5 ori mai mare fata de cea din 2008. De asemenea, anul trecut compania si-a redus pierderile cu 26%, pina la 2,5 milioane de lei, potrivit datelor de la Registrul Comertului. Firma si-a propus, pentru acest an, o cifra de afaceri de 60 de milioane de lei si un profit estimat de 1,8 milioane.
Dupa retehnologizare, Salbac a trebuit sa faca fata unei bulversari a pietei condimentelor, iar solutia a fost securizarea retetelor folosite la prepararea salamurilor, ceea ce a dus la mentinerea calitatii. Acum, fabrica bacauana se poate mindri ca a livrat pe piata, de la infiintare si pina la jumatatea anului, peste 62 de milioane de salamuri. Iar daca in urma cu 35 de ani primele produse erau destinate doar exportului in Austria, acum conducerea fabricii a decis sa aplice o noua strategie. "Deocamdata nu exportam nimic, ci vrem sa ne asezam, bine pe rafturile de pe piata romaneasca, pentru ca sintem acasa si avem foarte multe de spus aici. ~n plus, clientul roman este bine informat, de unde pretentiile sale si aprecierea calitatii" - declara, cu curca patru luni in urma directorul fabricii, Angelica {mil Boboutanu. Vinzarile cele mai mari ale salamurilor crud-uscate produse la Bacau se inregistreaza in Bucuresti, in Moldova, Banat si Transilvania, dar urmeaza "atacarea" sustinuta a tuturor zonelor tarii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu