duminică, 21 noiembrie 2010

Iacobov: "Am fost executat politic"

Corneliu Iacobov va face recurs la Curtea Suprema de Justitie (CSJ) in dosarul in care Curtea de Apel Bucuresti l-a condamnat la sapte ani de inchisoare. La sfirsitul saptaminii trecute, el a participat la o emisiune a postului de televiziune Antena 3, unde a facut aceasta declaratie si in care a explicat cum a ajuns sa fie condamnat. "Cred ca totul este politic, ca am fost executat politic - a precizat Corneliu Iacobov. Dar, eu cred ca am sanse foarte mari la CSJ, pentru ca justitia este corecta in mare parte si se va judeca pe lege. {ansa mea este de a-mi gasi dreptatea pe probe si pe lege. Or, in acest dosar, la Curtea de Apel s-a incalcat flagrant legea. Am facut plingere la Consiliul Suprem al magistraturii impotriva judecatoarei de la Curtea de Apel si am inca un dosar de probe de prezentat. Am incredere ca justitia poate sa-si faca datoria daca nu este presata politic, daca nu este santajata si daca cei care sint astazi la putere nu vor sa-si infunde adversarii prin DNA, prin DIICOT si prin instante".
In martie 2005, Iacobov aparea pe ecranele televizoarelor incatusat si spunind ca acele catuse sint pentru Traian Basescu, nu pentru el. Desi Tribunalul Bucuresti l-a achitat, Curtea de Apel a dat condamnarea. "Traian Basescu mi-a promis, dupa o emisiune tv, ca o sa ma «faca» si mi-a sugerat sa plec in America. Iar cind a candidat la presedintie cerea, cu orice prilej, arestarea mea de urgenta. La o luna de la cistigarea alegerilor, am fost chemat la DIICOT si pus sub invinuire, apoi arestat" - a mai spus Iacobov. Traian Basescu il acuza pe Iacobov de falimentarea Bancorex si a societatii Rafo. Iacobov, in schimb, il acuza pe Basescu de incompatibilitate pe cind era ministrul transporturilor, pentru ca avea afaceri in transporturi, si de vinzarea flotei rom=nesti. "Dumneavostra furati de rupeti pamintul" - il acuza, direct, Iacobov pe Basescu.
Curtea de Apel Bucuresti i-a condamnat si pe Toader Gaurean la sase ani de inchisoare, in dosarul privind prejudicierea Rafo Onesti, si pe Marin Marin la sapte ani de inchisoare cu executare, pentru abuz in serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu