joi, 11 noiembrie 2010

Cererea de certificat digital - la oricare unitate fiscala

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a anuntat ca solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusa, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala teritoriala din subordinea ANAF, conform Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2568/2010. Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie însotita de documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original si în copie; de documentul care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, în copie si original; de documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune în situatia în care titularului certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Începind cu obligatiile declarative aferente lunii octombrie, declaratiile fiscale vor fi depuse numai electronic de contribuabilii mari si mijlocii, definiti conform reglementarilor în vigoare, precum si de sediile secundare ale acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu