Dorin Onofras, Adrian Georgescu si Robert Turcescu, gazdele Vodafone Business Club in Bacau (Foto: Petru DONE) |
Vodafone Romania a continuat, ieri, 29 octombrie, in Bacau, noua serie de conferinte regionale "Vodafone Business Club", lansata cu putin timp in urma si care cor avea loc in principalele orase din tara. Evenimentul - au spus organizatorii - este dedicat mediului de afaceri, care include dezbateri si discutii pe teme economice si de comunicatii. Cu aceasta ocazie, Vodafone a prezentat noua campanie de comunicare dedicata clientilor de business,
sub sloganul "Ai idei, avem solutii!".
La intilnirea cu clientii companiei, cu reprezentanti ai mediului de afaceri din zona si cu ziaristii au venit Adrian Georgescu, director Sales Business Market la Vodafone Romania, Dorin Onofras, director de vinzari pe Moldova, si cunoscutul jurnalist Robert Turcescu. Adrian Georgescu a folosit, astfel, prilejul de a prezenta ultimele noutati in portofoliul de produse si servicii Vodafone pentru segmentul de business si modul in care solutiile de comunicatii pot ajuta companiile sa aiba un control sporit asupra costurilor si sa-si atinga obiectivele de eficienta, performanta si flexibilitate. "A fost o ocazie de a ne intilni cu clientii nostri si de a gasi impreuna solutii cit mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor. Intrebati, intr-un sondaj recent, ce apreciaza in relatia cu Vodafone, reprezentantii companiilor mentioneaza, in primul rind disponiblitatea echipei noastre de a oferi solutii flexibile si personalizate, inovatia si calitatea serviciilor si a retelei Vodafone" - a spus Adrian Georgescu.
Cei de la Vodafone au mizat pe interesul pe care majoritatea dintre noi o acorda, astazi, problemelor generate de criza economica. Despre modul de abordare a acestei problematici a vorbit, in manierea nonsalanta pe care o aborda in aparitiile sale televizate, Robert Turcescu a sustinut, in fata asistentei de la Bacau un veritabil eseu despre increderea pe care o putem avea in fortele noastre in a schimba conditiile de edificare economica a societatii, in fata unor
pericole si mai mari de cit actuala actualei crize care ne afecteaza. Partea plina sau goala a paharului au semnificatii diferite, in functie de privitor, dar si in functie de maniera de abordare a problemei.
Pe ideile vehiculate cu acest prilej, vom reveni, insa, in articolele urmatoare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu