- compania adoptă, temporar, o identitate vizuală nouă
Dedeman, lider național în retailul materialelor de construcții și al amenajărilor interioare, cu capital integral românesc, împlinește 30 de ani de la înființare. Aniversarea celor 30 de ani de activitate este marcată și prin adoptarea unei identități vizuale care va fi folosită până la sfârșitul acestui an.
Noul logo, însoțit de sloganul aniversar „30 de ani buni alături de oameni buni”, va fi prezent pe majoritatea materialelor de comunicare internă și externă (panouri stradale și spoturi TV, catalog Dedeman, site și aplicație mobilă, social media), dar și în magazine, pe tricourile angajaților sau pe sacoșele de cumpărături.
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români, care din anul 1992 au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfășurată în jurul clientului și cerințele acestuia. Acum, Dedeman înseamnă 57 de magazine, 5 centre logistice, parc auto propriu, o gamă de peste 60.000 de produse pentru casă și grădină, între 7.500 și 18.000 mp suprafața unui magazin și peste 12.000 de angajați.
Repere în istoria Dedeman
Pe parcursul celor 30 de ani, povestea Dedeman a marcat numeroase momente importante:
- Gama de produse prezente pe rafturile magazinelor a crescut constant, de la aproximativ 12.000 în 2001, la peste 60.000 în prezent. De asemenea, numărul produselor disponibile online, pe site și în aplicația Dedeman, este de peste 80.000.
- În 2003 compania deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni (3.300 mp) la Suceava, urmând ca în 2009 să deschidă primul său magazin în capitală.
- În 2009 rebranding-ul realizat de agenția Brandient (“cățelul cu cască”), câștigă premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite ale Americii.
- În 2010 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj după cifra de afaceri.
- În 2010 campania de comunicare “Fă o schimbare în viața ta!”, realizată de agenția de publicitate McCann Erickson, câștigă trofeul de aur la categoria Retail și trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011.
- În 2012 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj și ca număr de magazine, după ce inaugurează la Râmnicu Vâlcea magazinul cu numărul 28.
- În 2013 este lansat magazinul online www.dedeman.ro, urmat de aplicația mobilă Dedeman în 2014.
- În 2016 cifra de afaceri a companiei depășește pragul de 1 miliard de euro.
- În 2017 echipa Dedeman numără pentru prima dată peste 10.000 de colegi.
- În 2018 este lansată campania de conștientizare “Poartă întotdeauna casca de protecție pe șantier!”, prin care Dedeman atrage atenția asupra importanței purtării echipamentului de protecție pe șantiere.
- În 2019 este inaugurat la Zalău magazinul cu numărul 50 al rețelei. În prezent, compania deține în total 57 de magazine Dedeman în țară.
- În 2020 este lansat brandul de angajator „Camarazi în Dedeman”, creat tot de agenția Brandient.
De-a lungul timpului, Dedeman a susținut și numeroase proiecte și cauze sociale prin programul de CSR „Planuri de Bine”. Din grijă pentru sport, educație, cultură, comunitate și mediu s-au născut inițiative și parteneriate valoroase, printre care se numără cele cu Simona Halep, cu Federația Română de Tenis sau Comitetul Olimpic și Sportiv Român, proiectele „Big Build” (alături de Habitat for Humanity), „Plantăm fapte bune în România” (alături de Asociația EcoAssist), „3DUTECH - Modelează viitorul. Printează-l 3D!” sau parteneriatul cu Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu.
Preocuparea continuă pentru calitate și inovație, parteneriatele de durată bazate pe încredere și respect, colaborările fructuoase cu furnizori locali și internaționali, pregătirea de specialitate acordată în permanență angajaților reprezintă doar unii dintre factorii care stau la baza longevității și succesului companiei.
Dragoș Pavăl, președintele Dedeman: „30 de ani. Pare că au trecut într-o clipită. Însă, privind în urmă, observăm cu entuziasm cât de multe am realizat în tot acest timp. Nu am fi ajuns aici fără clienții noștri fideli și exigenți, fără partenerii care ne-au fost alături la fiecare pas, fără colegii noștri harnici și ambițioși, fără concurenții noștri, care ne-au motivat zi de zi să devenim și mai buni. Tot succesul nostru a fost construit pas cu pas, prin muncă și dedicare, prin lucruri bune făcute de oameni, pentru oameni. Tocmai de aceea suntem mândri să aniversăm astăzi 30 de ani buni, alături de oameni buni.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu