Asociația Alucro, în parteneriat cu GreenPoint Management, PENNY, Coca-Cola HBC, Bergenbier S.A. și Can Pack Recycling lansează campania „Naționala de Reciclare” prin care invită publicul din Bacău să intre în echipă pentru reciclarea dozelor de aluminiu și a sticlelor PET pe care le au acasă, în schimbul unor premii. Campania are loc în zece orașe din România, iar în Bacău este derulată în perioada 7-9 octombrie, între orele 10,00 și 18,00, în parcarea Hotelului Moldova.
Campania se desfășoară cu sprijinul autorităților locale, și își propune să contribuie la conștientizarea importanței colectării și reciclării dozelor din aluminiu și a PET-urilor, cât și să implice oamenii într-un efort comun pentru binele mediului, la nivel de familie, de oraș și național. În municipiul Bacău, caravana campaniei este susținută de Agenția pentru Protecția Mediului (APM) și Primărie. Băcăuanii pot descoperi mai multe despre această ediție pe pagina de Facebook a organizatorilor: facebook.com/EveryCanCountsRomania.
Fiecare înscriere va fi recompensată conform tabelului de marcaj:
- 5 doze din aluminiu goale sau 8 PET-uri = un recipient 4 compartimente
- 6 doze din aluminiu goale sau 9 PET-uri = o doză de bere, diverse sortimente
- 8 doze goale sau 11 PET-uri = o pensulă alimentară din silicon
- 11 doze goale sau 14 PET-uri = un curățitor ceramic pentru legume
- 13 doze goale sau 17 PET-uri = o cutie de alimente
- 18 doze goale sau 21 PET-uri = o tavă cu bază detașabilă
- 21 doze goale sau 24 PET-uri = o tigaie dim. 24 cm
- 23 doze goale sau 27 PET-uri = o tavă teflon
- 25 doze goale sau 30 PET-uri = termos în formă de doză
- 28 doze goale sau 33 de PET-uri = o lingură cântar electronic
- 31 doze goale sau 36 de PET-uri = o sticlă cu bluetooth
- 34 doze goale sau 39 de PET-uri = un mixer vertical
- 37 doze goale sau 42 de PET-uri = un storcător de citrice
- 40 doze goale sau 45 de PET-uri = un set de 4 cuțite
- 45 doze goale sau 50 de PET-uri = un mixer de mână
Publicul adult, preocupat și de sport va putea să ia parte și la jocuri interactive la poarta de fotbal instalată în locația campaniei de reciclare. În schimbul unui bilet simbolic de participare de 5 doze goale, fiecare participant va putea executa 5 șuturi la poartă și va avea șansa să primească pe loc un six pack de bere, dacă înscrie minimum 3 goluri.
„În contextul actual, când resursele sunt limitate și depinde exclusiv de fiecare din noi să acționăm cu responsabilitate, ne-am propus să aducem reciclarea în prim plan într-un mod plăcut, distractiv care să genereze o atitudine proactivă față de ambalajele produselor pe care le folosim în mod frecvent. Astfel, ne-am propus ca echipa să se mărească cu fiecare oraș în care ajungem, iar la final, cu sprijinul antrenorilor și suporterilor locali, țara să devină Naționala de Reciclare.”
Adina Magsi, director general al Asociației Alucro
„Ca de fiecare dată, suntem încântați să fim parte dintr-un proiect ce își are ca scop educația pe colectarea selectivă a deșeurilor, iar acest tip de proiecte, pe care le desfășurăm alături de partenerii noștri, reprezintă una dintre prioritățile majore pe termen lung. Dorim să atragem publicul către o direcție sustenabilă și să fim parte din schimbarea de mentalitate. Am observat din proiectele desfășurate o creștere a nivelului de proactivitate când vine vorba de colectarea separată a deșeurilor. De la început noi ne-am asumat rolul de a educa din punct de vedere ecologic și de a informa corespunzător participanții la evenimente cu privire la importanța colectării separate a deșeurilor și diminuarea impactului negativ de mediu.”
Adela Lazăr, președinta GreenPoint Management
“Ne bucurăm să fim partenerii Asociației Alucro pentru o nouă inițiativă menită să crească gradul de conștientizare și încurajare a colectării selective. Este încă un pas important în direcția însușirii unui comportament responsabil față de mediu și față de ceea ce lăsăm după noi, pentru generațiile viitoare, obiectiv pe care Coca-Cola HBC România și l-a asumat de ani buni, prin intermediul programelor educaționale pe care le dezvoltă sau susține alături de parteneri. Credem în filozofia “După noi, strângem tot noi” și facem tot ce ne stă în putință ca acest crez să fie îmbrățișat de cât mai mulți dintre români. Pentru că fiecare ambalaj colectat separat si reciclat ne aduce mai aproape de mediul curat și sănătos în care ne dorim cu toții să trăim.”
Alice Nichita, Public Affairs and Communication Manager Coca-Cola HBC România
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu