sâmbătă, 21 martie 2020

Cum se lucrează cu Registrul Comerțului în condiții de COVID-19


Experții contabili și contabilii autorizați pot transmite, pentru clienții lor, cererile de înregistrare în registrul comerțului și documentele aferente, în baza împuternicirilor sub semnătură privată emise de aceștia, exclusiv prin mijloace electronice.

Măsura a fost anunțată de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) pentru perioada în care este instituită Starea de urgență în România.
În același context, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale pot să se adreseze și birourilor de asistență din primării pentru transmiterea tot numai în format electronic a cererilor de înregistrare în registrul comerțului.
Pentru prevenirea COVID-19, în sediul Oficiului Registrului Comerțului (ORC) de pe lângă Tribunalul Bacău se
interzice accesul persoanelor pentru care autoritățile au dispus măsuri de carantină sau de autoizolare, până la expirarea duratei acestora, a celor care au călătorit în ultimele 14 zile prin una dintre zonele de risc și a celor care au intrat în contact cu o persoană diagnosticată/monitorizată pentru posibilă infecție cauzată de coronavirus. Lista regiunilor și localităților din zonele roșie și galbenă cu transmitere a COVID-19 este afișată la intrarea ORC Bacău, la ghișeele de lucru cu publicul, pe pagina de internet a  ONRC, www.onrc.ro, și pe ecranele care rulează în zonele de lucru cu publicul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu