- serviciile sunt disponibile la primăriile din localitățile care nu au unități ale ANAF
![]() |
Întâlnirea cu reprezentanții primăriilor |
Anual,
între 15 ianuarie și 15 martie în localitățile care nu au nicio unitate a
Fiscului, la primării se acordă asistență persoanelor fizice autorizate și
oricui ar avea nevoie pentru completarea și depunerea Declarației unice.
La
finele săptămânii, la sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice Bacău
(AJFP) reprezentanții primăriilor au participat la o activitate de instruire
pentru a putea oferi astfel de informații.
„Contribuabilii
- spune purtătorul de cuvânt al AJFP, Adrian Anghel - pot solicita asistență și
la sediile Fiscului, acolo unde există, dar și la primăriile de care aparțin,
pentru a completa și depune on-line Declarația unică”. Asistența fiscală constă
în îndrumare și
asistență la completarea Declarației unice, la înregistrarea în Spațiul Privat
Virtual și pentru transmiterea online a Declarației unice.
Tot
la sfârșitul săptămânii, la sediul AJFP a avut loc o nouă întâlnire și cu agenții
economici, pentru a fi prezentate informații tehnice cu privire la noutățile
fiscale. Luni, 20 ianuarie, însă, specialiștii AJFP se vor întâlni și cu
profesioniștii contabili, la sediul Filialei Bacău a Corpului Experților
Contabili (CECCAR)
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a elaborat un proiect
privind forma pe care o va avea Declarația unică 2020, astfel încât aceasta să
includă mai multe modificări aduse Codului Fiscal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu