luni, 3 iunie 2019

E.ON Energie România are o asistentă virtuală


  • asistenta poartă numele Ioana și răspunde permanent la apelurile clienților E.ON

Compania E.ON Energie, care operează și în județul Bacău, a lansat un asistent virtual dedicat clienților săi. În fapt este vorba de o asistentă, care poartă numele Ioana și răspunde imediat, indiferent de ora la care este apelată, în fiecare zi a săptămânii, inclusiv sâmbăta și duminica.

Ioana pune la dispoziție informații legate de soldul la factura de gaz/electricitate și confirmă plățile făcute. Mai mult, cine a optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial îl ajută și preia datele legate de indexul contorului de gaz sau de electricitate.
Ioana poate fi sunată gratuit la numerele de telefon: 0800.800.366 și 0800.800.900, dar pentru ca ea să te poată ajuta trebuie să îi spui codul de încasare pe care îl găsești în orice factură la secțiunea „Date client”. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice.
În cazul în care se doresc informații de altă natură decât info sold, confirmare plăți și transmitere autocitire, există opțiunea ca apelul să fie preluat de agenții Centrului de Servicii Clienți E.ON, de luni până vineri.
Platforma oferă o serie de facilități clienților: de la  notificări privind emiterea facturii, previze, autocitire, plăți; detalii privind factura și istoricul plăților; factura în format electronic, până la transmiterea autocitirii pentru cei care au activat aceste servicii, vizualizarea și modificarea convenției de consum etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu