vineri, 7 decembrie 2018

Lovitură de teatru în partidul lui Cataramă


·         cel dintâi prim-vicepreședinte desemnat și liderii filialei Bacău și-au dat demisia

Viorel Cataramă, Tiberiu Andrian și Ioan Mocanu
- la inaugurarea filialei Bacău
La numai o săptămână de la inaugurarea filialei Bacău a noului partid înființat de omul de afaceri Viorel Cataramă, Dreapta Liberală (prima filială a acestui partid), cel dintâi prim-vicepreședinte la nivel național desemnat, băcăuanul Tiberiu Andrian, și liderii județenei și municipalei Bacău și-au prezentat demisiile.

„S-a întâmplat inopinat – ne-a declarat Tiberiu Andrian –, imediat după ce i-am cerut domnului Cataramă să precizeze ce buget este alocat partidului la nivel de țară și fiecărei organizații locale și județene, cum se vor deconta cheltuielile cu deplasarea mea la fiecare organizație din țară și ce alocare financiară va avea promovarea imaginii partidului. I-am mai cerut să ne spună ce putere de decizie au președinții organizațiilor județene. Am aflat, astfel, că la nivel județean/local, cheltuielile vor fi suportate integral de organizații, că eu voi suporta cheltuielile făcute la organizații și că puterea de decizie la nivel local este deplină, dar cu respectarea statutului și programului politic. După care mi s-a spus că am fost destituit din funcția de prim-vicepreședinte”.

Consecința a fost că Tiberiu Andrian și-a prezentat el însuși demisia, alături de Silviu Bontaș, președintele filialei județene, și de Ioan Mocanu, președintele municipalei Bacău.
„Noi – a precizat Tiberiu Andrian - chiar am crezut în ce ne-a spus, inițial, domnul Cataramă. Eu, unul, știu că sunt un om drept, activ și interesat să schimbăm ceva în politica, societatea și economia din România. Ba, am și un model de om politic care a realizat mult pentru comunitatea lui, primarul din Oradea. Îi doresc succes domnului Cataramă în ceea ce va face cu partidul său, dar eu am hotărât să continui ca independent și voi candida la toate alegerile care se vor organiza în următorii doi ani, la toate nivelurile”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu